سه شنبه 28 فروردین 1403 4/16/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 22 اسفند 1401 ، 36 : 17

کد خبر : 26582

از 0 نفر 0

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد:

تندروها به نمایندگان اجازه نمی‌دهند حتی درباره مسمومیت دانش‌آموزان موضع‌گیری کنند

تندروها به نمایندگان اجازه نمی‌دهند  حتی درباره مسمومیت دانش‌آموزان موضع‌گیری کنند

ه گزارش رویداد ۲۴ به نقل از روزنامه شرق، جلال محمودزاده، نماینده مردم مهاباد در چند دوره مجلس در انتقاد به تندروی‌ها در کشور که این روزها در موارد متعددی دیده می‌شود، گفت: بیشترین ضربه را تاکنون از تندروی‌ها در کشور خورده‌ایم. مثلاً در بحث برجام تندروها اجاره ندادند به جایی برسیم.

به گزارش رویداد ۲۴ به نقل از روزنامه شرق، جلال محمودزاده، نماینده مردم مهاباد در چند دوره مجلس در انتقاد به تندروی‌ها در کشور که این روزها در موارد متعددی دیده می‌شود، گفت: بیشترین ضربه را تاکنون از تندروی‌ها در کشور خورده‌ایم. مثلاً در بحث برجام تندروها اجاره ندادند به جایی برسیم. زمانی که طرف‌های غربی حاضر بودند امتیاز بدهند و دولت روحانی می‌خواست برجام را به نتیجه مطلب برساند، تندروها اجازه ندادند و با آتش‌زدن برجام در مجلس و موضع‌گیری‌های افراطی‌گرایانه مانع از این امر شدند.
او با انتقاد از اینکه اکنون دولت رئیسی قصد دارد برجام را به همان نقطه‌ای که در دولت روحانی تمام شد برساند، گفت: تندروها مانع از نتیجه‌بخش شدن برجام در دولت قبل شدند، اما اکنون گروه ‌گروه افراد را برای مذاکره می‌فرستند تا همان برجامی را که چهار سال پیش اجازه ندادند به نتیجه برسد، نهایی کنند. بااین‌حال، غرب حالا با این شرایط حاضر نیست پای میز مذاکره بنشیند.
محمودزاده همچنین با انتقاد از افراطیونی که مانع از پیوستن کشور به FATF شدند، گفت: در بحث FATF هم تندروهای داخلی به موافقان آن حمله کردند و اکنون ایران در لیست سیاه تجاری قرار دارد و نمی‌توانیم با کشورهای دیگر مراودات تجاری و مالی داشته باشیم؛ امری که به کشور آسیب جدی زده است.
نماینده مردم مهاباد در مجلس همچنین به مسمومیت دانش‌آموزان دختر در برخی مدارس کشور اشاره کرد و گفت: در موضوعاتی مثل مسمومیت دانش‌آموزان دختر که در برخی مدارس کشور پیش آمده است، تندروها اجازه صحبت به نماینده‌ای را که منتخب همین مردم است، نمی‌دهند و به او حمله می‌کنند. این نمونه بارزی از تندروی و افراطی‌گری در کشور است که باید با آن مقابله شود؛ چراکه این اتفاقات به ضرر کشور است.
این نماینده مجلس یازدهم در پایان تأکید کرد: ما هم در دیپلماسی داخلی و هم دیپلماسی خارجی دچار مشکل هستیم که در این مورد اقداماتی را در دست بررسی داریم و در زمان مناسب نسبت به آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها