چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 25 تیر 1391 ، 34 : 12

کد خبر : 1170

از 0 نفر 0

يك نماينده مجلس : ريشه اصلي گراني و تورم به مديريت داخلي و كم بودن نظارت بر قيمتگذاري در اصناف بر مي گردد

يك نماينده مجلس :  ريشه اصلي گراني و تورم به مديريت داخلي و كم بودن نظارت بر قيمتگذاري در اصناف بر مي گردد

نماينده فيروزآباد، قيروكارزين و فراشبنددر مجلس شوراي اسلا‌مي : نگراني غربي ها ...

 

مصاحبه کننده : محمد هادی مالکی :نماينده فيروزآباد، قيروكارزين و فراشبنددر مجلس شوراي اسلا‌مي : نگراني غربي ها از حقوق اسلا‌مي ماست نه از حقوق هسته اي

نادر فريدوني نماينده فيروزآباد، قيروكارزين و فراشبند به تازگي به مجلس راه يافته و در جمع مجلس نهم حضور پيدا كرده است . وي داراي مدرك فوق ليسانس در رشته فيزيك، استاد دانشگاه آزاد شهرستان فيروزآباد و مدير سابق آموزش و پرورش فراشبند مي باشد كه مدت ها رييس گروه ارتقاي علمي سازمان آموزش و پرورش فارس نيز بوده است .

فريدوني هم اكنون عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلا‌مي است وي در گفتگو با خبرنگار پارلماني طلوع به معضل گراني و تورم پرداخت . نماينده شهرستان فيروزآباد، قيروكارزين و فراشبند در مجلس شوراي اسلا‌مي يكي از معضلا‌ت اساسي كشور را گراني و افزايش تورم اعلا‌م كرد و افزود: گراني ريشه هاي داخلي و خارجي دارد كه ريشه هاي داخلي آن مربوط به سياست هاي كشور ايران در مجامع بين المللي و به خصوص در ارتباط با اجلا‌س 551 و حقوق هسته اي است كه برخي از كشورهاي غربي و در راس آن آمريكا با سوء استفاده و فشار و تحريم هاي اقتصادي به اين مشكلا‌ت دامن زده است.فريدوني نگراني اصلي غربي ها را ناشي از حقوق اسلا‌مي ما دانست و گفت: نگراني آنها از حقوق هسته اي ما نيست بلكه از حقوق اسلا‌مي ما است و ما با منطقي كه داريم بايد به گونه اي تصميم گيري كنيم تا از افزايش فشار و گراني ها بكاهيم .

اين عضو كميسيون انرژي مجلس علت ديگر گراني ها را مسايل بين المللي و توليد نفت دانست و افزود: وقتي خريد نفت از كشور ما تحريم مي شود و بعضي از كشورها توليد نفت را افزايش مي دهند، موجب كم رونق شدن توليد و بحث گراني مي شود هر چند ريشه اصلي به مدييت داخلي و كم بودن نظارت بر قيمت گذاري در اصناف بر مي گردد كه افزايش نقدينگي نيز بر اين مشكلا‌ت مي افزايد .


ارسال دیدگاه Post comments


comment

l

آقا جان برو کشکتو بساو گرانی=کمبود و تحریم ارزانی=فراوانی تجارت معامله های بدون تحریم جایی که دولت و ماموران همه چیز را بنام قاچاق می گیرند و بعضی پارامترها نیز عامل تحریم شده و ..........حوصله داری ها کوچولو

1391/6/18

آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها