چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

چهار شنبه 19 مهر 1391 ، 46 : 17

کد خبر : 1397

از 0 نفر 0

پيشگيري از سرقت تحت پوشش مأمورین انتظامی

پيشگيري از سرقت  تحت پوشش مأمورین انتظامی

محمدبازيار-كارشناس ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي دادگستري كازرون

1- هر فردي كه تحت پوشش نيروي انتظامي به محل سكونت و كسب و كار شما مراجعه نمود چنانچه قبلاً او را نمي­شناختيد حتماً از او كارت شناسايي بخواهيد و مندرجات روي كارت را دقيقاً بخوانيد و به خاطر بسپاريد.

2- مأمورين علاوه بر داشتن كارت شناسايي براي ورود به منزل شما مي بايستي حكم ورود به منزل با مشخصات و نشاني منزل شما را داشته باشند و به شما ارائه نمايند. لذا به افرادي كه تحت عنوان مأمور يا صرفاً با نشان دادن يك كارت قصد ورود به منزل شما را دارند اعتماد نكنيد و مراتب را سريعاً به110 اطلاع دهيد.

3- در صورتي كه افرادي با پوشش نيروي انتظامي به شما مراجعه نموده و به صورت غيرمتعارف با شما برخورد نمودند مراتب را سريعا ًاز طريق پليس110 پيگيري كنيد.

4-در صورتي كه افرادي با پوشش نيروي انتظامي شما را تهديد به تحويل به كلانتري، آگاهي و يا پليس مبارزه با مفاسد اخلاقي مي­نمايند و بعضاً در بين راه قصد اخاذي از شما را دارند هرگز از حضور در مراكز فوق واهمه نداشته و تسليم خواسته هاي غيرقانوني آنها نشويد.

5- از افراد مشكوك شماره تلفن يگان و مقر آنها را بخواهيد و قبل از پاسخگويي به آنها، مراتب را از طريق شماره تلفن كلانتري محل پيگيري كنيد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « اندیشه »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها