پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 27 آذر 1401 ، 22 : 18

کد خبر : 26342

از 0 نفر 0

کسب موفقیت پژوهشگر برتر شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای هشتمین سال متوالی در جشنواره هفته پژوهش و فن آوری استان

کسب موفقیت پژوهشگر برتر شرکت توزیع  نیروی برق استان فارس برای هشتمین سال متوالی در جشنواره هفته پژوهش و فن آوری استان

معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از موفقیت پژوهشگران این شرکت برای هشتمین سال متوالی در جشنواره هفته پژوهش و فن آوری استان فارس خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از موفقیت پژوهشگران این شرکت برای هشتمین سال متوالی در جشنواره هفته پژوهش و فن آوری استان فارس خبر داد.
شاهرخ آزرم با اعلام این خبر گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچون سال‌های گذشته با ارسال رزومه و مستندات همکاران فعال در عرصه پژوهش شامل مقالات، تألیفات و پژوهش‌های انجام شده و پس از انجام داوری در دانشگاه شیراز توانست در لیست پژوهشگران برتر استان، قرار
گیرد.
وی افزود: در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر سال 1401 که با حضور استاندار فارس، روسای دانشگاه‌های استان و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد؛ ” دکتر محمود روستایی” سرپرست مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان خفر به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه‌های اجرایی استان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در ادامه، هفته پژوهش را فرصتی مناسب برای توجه بیشتر به جایگاه و اهمیت پژوهش و فن آوری دانست. راحله ذیگلری به برخی از موفقیت‌های این شرکت در راستای ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش اشاره کرد و گفت: وجود 26 پروژه تحقیقاتی اجرا شده، ترجمه و تألیف 5 جلد کتاب، تدوین و چاپ بیش از 300 مقاله طی 7 سال اخیر و تعامل نزدیک با دانشگاه‌های استان و مراکز پژوهشی و فراهم نمودن فرصت مطالعاتی جهت اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از جمله دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس است که بیانگر دیدگاه مدیریت، ظرفیت علمی همکاران و ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیق شرکت است.
گفتنی است، هفته پژوهش و فن آوری سال 1401 با شعار «پژوهش و فن آوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» برگزار و از برترین‌های پژوهش فارس تقدیر به عمل آمد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها