پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

شنبه 10 دی 1401 ، 26 : 17

کد خبر : 26382

از 0 نفر 0

آیت‌الله صدیقی، امام جمعه تهران: مقام معظم رهبری، ولی خداوند است، دید شخصی ندارد و الهام الهی دارد

آیت‌الله صدیقی، امام جمعه تهران:  مقام معظم رهبری، ولی خداوند است، دید شخصی ندارد و الهام الهی دارد

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به نقل قولی از سیدحسن نصرالله، گفت: مقام معظم رهبری ولی خداوند است که دید شخصی ندارد و الهام الهی دارد و اگر دولت‌ها تحت فرمان ولایت عمل می‌کردند، امروز چنین مشکلات اقتصادی در کشور نداشتیم.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به نقل قولی از سیدحسن نصرالله، گفت: مقام معظم رهبری ولی خداوند است که دید شخصی ندارد و الهام الهی دارد و اگر دولت‌ها تحت فرمان ولایت عمل می‌کردند، امروز چنین مشکلات اقتصادی در کشور نداشتیم.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، آیت‌الله کاظم صدیقی در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته تهران که همزمان با روز نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به سالروز قیام مردم قم در ۱۹ دی گفت: ایام الله دی حوادثی در کشور اتفاق افتاد که یکی از آنها قیام مردم قم در سال ۵۶ بود که جزو نقاط عطف انقلاب اسلامی و از حوادث عظیم تاریخ انقلاب بود که سند حجت بودن مردم قم محسوب می‌شود و در گرم کردن جبهه مجاهدت و استمرار انقلاب نقش عظیمی داشت.
وی همچنین با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی تصریح کرد: مسئله
۹ دی که جزو ایام الله است و فراموش شدنی نیست، از روزهای احیاکننده دین و پیروزی آرمان‌های شهیدان و جزو روزهایی‌ست که خداوند به برکت حضور مردم دشمنان ما را ناکام کرد و همه نقشه‌های آنها را به‌هم‌ریخت و آرامش از دست رفته را به ملت عزیز ایران بازگرداند.
آیت‌الله صدیقی اضافه کرد: در این روز انسجام بین امام و امت بار دیگر استحکام خود را نشان داد و ثابت کرد ارتباط بین امت و امام که از ابتدای اسلام تا امروز در میان مؤمنین وجود داشته، ناگسستنی است و هیچ‌کسی نتوانسته مؤمنان را از امام خود جدا کند.
امام جمعه تهران با بیان اینکه تلاش دشمن این بود تا مسئله امت و امامت را با جریان فتنه کوری که برنامه‌ریزی کرده بود از بین ببرد، گفت: قدرت‌های شیطانی استکباری و نظام سلطه بدون پرده در صحنه خود را حاضر کردند و از بانیان فتنه و فتنه‌گران اعلام حمایت رسمی کردند و بوق‌های تبلیغاتی خود را در مسیر به‌هم‌ریختن وحدت جامعه ما و جدا کردن امت ما از ولی فقیه به کار بردند اما نتوانستند در این مسیر موفق شوند.
وی خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸، بهانه بدخواهان، تقلب در انتخابات بود که یک دروغ بود؛ همانند دروغی که در اوکراین گفتند و یک انقلاب رنگی به وجود آوردند و مسیر حکومت را تغییر دادند و در بعضی کشورهای دیگر هم در تجربه آنها به ثمر نشسته بود. در این جا هم انقلاب سبز را مطرح کردند و بنا داشتند با این انقلاب، انقلاب اسلامی را نابود کنند.
آیت‌الله صدیقی ادامه داد: دشمنان بنا داشتند پیوند سیاست و دیانت و مردم‌سالاری دینی را از بین ببرد؛ چون مردم‌سالاری دینی راه جدید و مولود مبارکی بود که دست استکبار را از غارت کشور ایران کوتاه می‌کرد و در کشورهای دیگر هم فرهنگ‌سازی شد و مرزها را درنوردید و در خارج از مرزهای ایران اسلامی بیدارگری کرد و مسئله قیام و جهاد علیه استکبار را در مسیر نشر قرار دارد؛ لذا آنها با تمام امکانات‌شان به جنگ این گفتمان آمدند.
خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: با رهبری‌های پیامبرگونه امام خامنه‌ای و فرماندهی هوشمندانه شهید سلیمانی این موفقیت‌ها در منطقه به دست آمده است؛ با بصیرت و شجاعت و دین‌مداری و این خون پاک همچنان می‌جوشد و تا مردم، آمریکا را به زانو درنیاورند و همه دشمنان و قدرت‌ها را تسلیم ایران نکنند راه شهید سلیمانی برای همیشه ادامه خواهد یافت.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها