پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

چهار شنبه 12 بهمن 1401 ، 55 : 18

کد خبر : 26461

از 0 نفر 0

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس خبر داد؛

افتتاح طرح‌های گازرسانی دو شهر، ۸۶ روستا و ۲۸۰ طرح صنعتی در ایام دهه فجر در فارس

افتتاح طرح‌های گازرسانی دو شهر،  ۸۶ روستا و ۲۸۰ طرح صنعتی  در ایام دهه فجر در فارس

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از بهره‌برداری طرح‌های گازرسانی دو شهر، ۸۶ روستا و ۲۸۰ طرح صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۹۶ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در فارس خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از بهره‌برداری طرح‌های گازرسانی دو شهر، ۸۶ روستا و ۲۸۰ طرح صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۹۶ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در فارس خبر داد.
سرویس خبری/ خدیجه غضنفری: علی‌اکبر میدان‌شاهی در جمع خبرنگاران گفت: از جمله مأموریت‌های شرکت گاز استان فارس اجرای پروژه‌ها و ارائه خدمات گازرسانی شامل برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای شبکه، خطوط تغذیه، خطوط انتقال، نصب انشعاب دانست.
وی اضافه کرد: پیوست‌های فرهنگی با رویکرد مسئولیت اجتماعی و حفظ محیط زیست در کنار مأموریت‌ها از جمله اهداف مهمی است که دنبال می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه در سال آینده هیچ شهری در استان فارس بدون گاز نخواهد بود گفت: در حال حاضر گازرسانی به 3 شهر، 106 روستا و 688 صنعت فارس در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: ۹۹ درصد گازرسانی شهری و روستایی در فارس انجام شده
است.
میدان‌شاهی درصد بهره‌مندی گاز در خانوارهای شهری استان را بیش از 98 درصد عنوان کرد و گفت: این میزان در روستاها ۹۱ درصد است.
وی اظهار داشت: برای اولین بار در استان فارس بودجه مضاعفی برای پروژه‌های جدید گازرسانی در نظر گرفته شده است، گفت: امسال بودجه این شرکت ۲۴۰۰ میلیارد تومان رسید است.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس بودجه امسال شرکت گاز فارس را ۱۰۹۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این بودجه برای ۱۷۵ پروژه اختصاص داده شده است و در 6 ماهه نخست امسال ۱۳۶۰ میلیارد تومان جذب شده است.
میدان شاهی بیان داشت: در حال حاضر از ۱۲۰ شهر استان، ۱۱۷ شهر گازدار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز فارس بیان اینکه در روند بهینه‌سازی مصرف انرژی، ۱۴۳ مجموعه و دستگاه اخطار قطع جریان گاز گرفته‌اند، گفت: فارس به عنوان استان معین، گازرسانی و نصب انشعاب در استان سیستان و بلوچستان را با هزینه‌ای بالغ بر ۵۸۰ میلیارد تومان انجام داده است.
وی با اشاره به عملکرد شرکت گاز استان فارس در سیستان و بلوچستان گفت: فارس به عنوان استان معین، گازرسانی و نصب انشعاب در سیستان و بلوچستان را با هزینه‌ای بالغ بر ۵۸۰ میلیارد تومان انجام داده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ادامه داد: تکمیل گازرسانی به دو شهر، تکمیل عملیات گازرسانی به 120 روستا، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 4 شهر اقدامات این شرکت در سیستان و بلوچستان است.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها