پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 9 اسفند 1401 ، 37 : 18

کد خبر : 26540

از 0 نفر 0

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس مطرح کرد؛

شفاف‌سازی از اهداف اصلی سازمان همیاری شهرداری‌ها است

شفاف‌سازی از اهداف اصلی سازمان همیاری شهرداری‌ها است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس ازجمله اهداف اصلی سازمان را شفاف‌سازی دانست و گفت: اولین هدف تشکیل یک سازمان شیشه‌ای است تا همه چیز شفاف در دید عموم قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس ازجمله اهداف اصلی سازمان را شفاف‌سازی دانست و گفت: اولین هدف تشکیل یک سازمان شیشه‌ای است تا همه چیز شفاف در دید عموم قرار گیرد.
سرویس خبری/ خدیجه غضنفری: علی سید نصیری با بیان اینکه از تعداد 120 شهرداری استان فارس، 84 شهرداری سهامدار سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس هستند در جمع خبرنگاران گفت: توسط این سازمان 1300 نیروی شاغل در شهرداری‌ها تأمین شده که این رقم تا اردیبهشت سال آینده به ۴ هزار نفر افزایش خواهد داشت.
وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری شیراز با ۲۰ درصد و شهرداری میمند بیشترین سهام را دارند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس از وظایف اصلی سازمان را توانمندسازی و خودکفایی شهرداری‌هاست دانست و گفت: فعالیت‌های سازمان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، عمرانی، فناوری و بخش‌های مختلف توزیع شده است.
سید نصیری ازجمله اهداف اصلی سازمان را شفاف‌سازی دانست و گفت: اولین هدف تشکیل یک سازمان شیشه‌ای است تا همه چیز شفاف در دید عموم قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس با بیان اینکه در حوزه خدمات‌رسانی شهرداری با ارائه بیش از 359 خدمت در صدر خدمات‌رسانی قرار دارد، ادامه داد: این نهاد به تنهایی بیش از ظرفیت وزارتخانه‌هایی همچون بهداشت و درمان و یا دستگاه‌های خدمات‌رسانی در حال خدمت‌رسانی به مردم است.
سید نصیری با بیان اینکه بخشی از هزینه‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در حوزه عمرانی است، بیان داشت: اجرای آسفالت پلیمری در دستور کار قرار داد و به جهت ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مقاومت آن مورد استقبال شهرداری‌ها قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس، احداث بیمارستان جنت با ۲۰ میلیارد تومان متعلق به بنیاد شهید، احداث عملیات اجرایی ساختمان اداری سازمان در بلوار زند با اعتبار اولیه ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان را از جمله اقدامات عمرانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس عنوان کرد.
وی با اشاره به اقدامات در حوزه فناوری نیز گفت: در شش حوزه کاری تفاهم‌نامه اولیه با شهرداری منعقد شده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها هوشمند سازی پارکینگ‌ها و بویژه هوشمندسازی میادین میوه و تره‌بار و بازارچه‌ها است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس با بیان اینکه تاکنون در سازمان همیاری شهرداری‌های کشور چارت مصوبی وجود نداشت، ادامه داد: در حال تصویب یک چارت هستیم و به‌زودی این چارت به شهرداری‌های استانی سراسر ابلاغ خواهد شد.
سید نصیری با اشاره به اقدامات حوزه اجتماعی خاطرنشان کرد: در تلاشیم دفاتری در محل دانشگاه علمی کاربردی به جهت حمایت از طرح‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و حمایت از نخبگان برای اولین‌بار در سطح کشور راه‌اندازی شود.
وی از ایجاد موسسه حقوقی خبر داد و گفت: برای اولین‌بار در کشور مؤسسه حقوقی تخصصی برای کارمندان و نهاد شهرداری راه‌اندازی می‌شود.
در ادامه مدیرعامل شرکت همیار نت از برگزاری رویداد ملی گردشگری، فناوری و آینده “ خبر داد و گفت: کلانشهر شیراز از روز 10 تا 12 اسفند ماه میزبان رویداد ملی استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده خواهد بود.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها