پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

چهار شنبه 24 اسفند 1401 ، 52 : 19

کد خبر : 26591

از 0 نفر 0

شهردار منطقه چهار شیراز خبر داد؛

روکش آسفالت و پاکسازی دیوارها در خیابان‌های مرکزی منطقه ۴ شیراز

روکش آسفالت و پاکسازی دیوارها  در خیابان‌های مرکزی منطقه ۴ شیراز

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: طرح روکش آسفالت و همچنین امحا و پاکسازی شعارنویسی در خیابان‌های مختلف شهرداری منطقه چهار شیراز انجام شد.

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: طرح روکش آسفالت و همچنین امحا و پاکسازی شعارنویسی در خیابان‌های مختلف شهرداری منطقه چهار شیراز انجام شد.
به گزارش روزنامه طلوع به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، اسد زاده گفت: در راستای اجرای این طرح پاکسازی دیوارها از شعارنویسی این طرح توسط معاونت اجرایی با بیش از ۲۳ هزار مترمربع در بولوارهای امیرکبیر -رحمت-پاسداران-مطهری - عدالت - پاسارگاد - صلح - باهنر جنوبی انجام شد.
همچنین این طرح در ابتدای بزرگ راه امام حسن مجتبی (ع) - کمربندی کشن و مطهری شمالی و جنوبی انجام و پاکسازی با سند پلاست صورت گرفت.
روکش آسفالت نیز از طرح‌های دیگر معاونت عمرانی شهرداری منطقه چهار بوده که از هفته گذشته تاکنون در خیابان شاه قل‌بیگی به میزان ۱۰ هزار مترمربع و کوچه ۱۴ و ۱۶ عدالت به میزان دو هزار مترمربع، زیرگذر شهیدان غلامی ۹ هزار مترمربع، کوچه ۱۰/۴ پوربیرگ ۴۰۰ مترمربع و لکه‌گیری‌ها به میزان ۱۰ هزار مترمربع با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان انجام شده است.
همچنین در سه کوچه باغ حوض نیز به مساحت ۹ هزار مترمربع در سه کوچه با مجموع اعتبار دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان روکش آسفالت شد.
شهردار منطقه چهار در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح لکه گیری در کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر در آستانه عید نوروز اشاره و تصریح کرد: در این راستا آسفالت بیش از ۳۰ کوچه و خیابان این منطقه در فضایی به مساحت حدود ۵۰ هزار مترمربع لکه گیری شد.
اسدزاده تصریح کرد: طرح لکه‌گیری‌ها علاوه بر کوچه‌ها در نقاط مختلف منطقه ۴ در ابتدای بیست متری امام خمینی از سمت کمربندی، خیابان بیت المقدس از سمت بلوار صلح، پارک صاحب الامر، پارک پرستو، زمین بسکتبال ورودی بوستان پرستو و ابتدای بلوار پاسارگاد از عدالت انجام شده است.
شهردار منطقه چهار بیان کرد: اجرای لکه گیری و مرمت آسفالت زیرگذر شهید غلامی نیز به مساحت حدود ۷ هزار مترمربع به همراه لکه گیری و آسفالت برخی کوچه‌ها و معابر که ۴۰ درصد خرابی داشت نیز اجرایی شد.
شهرداری منطقه چهار با اجرای این طرح‌ها به استقبال نوروز رفت.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها