پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

شنبه 27 اسفند 1401 ، 56 : 17

کد خبر : 26598

از 0 نفر 0

دادستان خوزستان:

عدم رعایت حجاب، «جرم مشهود» است

عدم رعایت حجاب، «جرم مشهود» است

دستور برخورد با بی‌حجابان صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده است.
صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از برخورد قاطع با بی‌حجابی و جرائم منافی عفت عمومی خبر داد و اظهار کرد: عدم رعایت حجاب، «جرم مشهود» است و پلیس ملزم به برخورد با این افراد است.
به گزارش فارس؛ وی افزود: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده و با مسئولینی که به وظیفه قانونی خود در حوزه‌های مختلف عمل نکنند به عنوان ترک فعل برخورد خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: اماکنی که مقررات را رعایت نکنند پلمب خواهند شد و با توجه به ورود مسافران نوروزی و راهیان نور به استان، این موضوع در ایام پایان سال، نوروز و ماه مبارک رمضان، مورد تاکید جدی این دادستانی قرار دارد.
وی ادامه داد: هرگونه برنامه فرهنگی در این ایام باید توسط اداره ارشاد اسلامی مورد تأیید قرار گیرد.
در اماکن عمومی واحد اماکن مکلف به برخورد جدی با متخلفان است.
جعفری چگنی تصریح کرد: اماکن و مغازه‌ها و وسیله نقلیه مورد استفاده که سبب نشر و اشاعه بی‌حجابی شوند پلمب و توقیف خواهند شد.
وی با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان که در سال جدید که بخشی از آن مصادف با ایام نوروز است، گفت: روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان جرم و با حرمت‌شکنان این ماه طبق قانون برخورد می‌شود.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها