پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

شنبه 27 خرداد 1402 ، 36 : 16

کد خبر : 26837

از 0 نفر 0

واکنش ضرغامی به پلمپ اماکن گردشگری به خاطر بی‌حجاب‌ها:

هتل که محل اقامت گردشگران است و مردم رزرو می‌کنند بسته شدن آن تبعات دارد

هتل که محل اقامت گردشگران است  و مردم رزرو می‌کنند بسته شدن  آن تبعات دارد

سرنوشت حکم تعلیق مدیر حافظیه شیراز چه شد؟

ایرنا نوشت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حکم تعلیق ۶ ماهه مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس و مدیر حافظیه در دادگاه تجدیدنظر نقض شده است.

ایرنا نوشت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حکم تعلیق ۶ ماهه مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس و مدیر حافظیه در دادگاه تجدیدنظر نقض شده است.
سید عزت الله ضرغامی در حاشیه آیین دومین نکوداشت چهره‌های ماندگار میراث فرهنگی در جمع خبرنگاران به اتفاقات اخیر در حافظیه شیراز اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های که انجام شد مسئول دفتر رئیس جمهوری و حتی دادستان پیگیری کردند. احکام موقتی که برای مدیرکل استان و مدیر حافظیه صادر شده بود در دادگاه تجدیدنظر نقض شده است و اکنون هیچ مشکل قضایی در پرونده حافظیه نداریم.
رئیس دستگاه قضا میهمان وزارت میراث فرهنگی
ضرغامی گفت: هفته آینده رییس قوه قضاییه به وزارت میراث فرهنگی می‌آیند و مهمان ما خواهند بود. مجموعه‌ای از مسائل قضایی و حقوقی داریم که با ایشان در آن جلسه مطرح می‌کنیم، با نگاه مترقی که از ایشان سراغ دارم مسائل مختلف را با ایشان مطرح می‌کنیم
وزیر میراث فرهنگی گفت: مسائل قضایی حوزه وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی باید یک شعبه تخصصی در دستگاه قضایی داشته باشد، با استناد به قواعد عمومی درباره تخلفات حوزه تخصصی وزارتخانه قضاوت کند.
وی گفت: برای قضات احترام قایلم و پیشنهاد می‌کنم در حوزه‌های تخصصی قضات ویژه تخصصی حکم صادر کنند مانند دادگاه رسانه، دادگاه ویژه روحانیت که شعب اختصاصی خود را دارند.
وی تاکید کرد: درباره پلمپ برخی اماکن گردشگری هم معتقدم جایی که محل اقامت است و مردم رزرو می‌کنند بسته شدن آن تبعات دارد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها