پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

چهار شنبه 18 مرداد 1402 ، 59 : 17

کد خبر : 27012

از 0 نفر 0

امیدآفرینی و مطالبه گری از مدیران، دو خواسته استاندار فارس از رسانه‌ها در روز خبرنگار

امیدآفرینی و مطالبه گری از مدیران، دو خواسته استاندار فارس از رسانه‌ها  در روز خبرنگار

استاندار فارس در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در شیراز از اهالی رسانه خواست امیدآفرینی و مطالبه گری از مدیران را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار فارس در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در شیراز از اهالی رسانه خواست امیدآفرینی و مطالبه گری از مدیران را در دستور کار خود قرار دهند.
سرویس خبری/ خدیجه غضنفری: استاندار فارس با بیان اینکه نقد مصلحانه و منصفانه باز هم مورد تأکید خبرنگار است و اگر چه نیاز به صرف وقت و زمان دارد ولی قطعاً شما اهالی رسانه سواد و توانایی آن را دارید.
محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه بسیاری از مسائل رسانه‌ها باید در سطح ملی حل شود، گفت: اما در سطح استان باید در حد خودمان برای حل مشکلات قدم برداریم.
وی پیشنهاد کرد: صندوقی برای بیمه و تسهیلات قرض‌الحسنه با مشارکت خبرنگاران، استانداری فارس و فعالان صنعت و تولیدکنندگان ایجاد شود تا امکان بهره‌برداری چند منظوره از آن وجود داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس درخواست کرد با همکاری شهرداری پیگیر تخصیص محلی برای استقرار پایگاه‌های خبری باشد، همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس نیز تکلیف دارد دفتری را به خبرنگاران ورزشی اختصاص دهد.
استاندار فارس خواستار تهیه یک بسته پیشنهادی برای رفع مشکل امنیت شغلی خبرنگاران توسط اهالی رسانه ظرف یک ماه آینده شد.
ایمانیه در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از اهالی رسانه می‌خواهم در شرایط کنونی و در آستانه انتخابات در جامعه امیدآفرینی کنند.
وی اضافه کرد: توقع من این است که اهالی رسانه با تمام توان در زمینه مطالبه گری پای کار بایستند و خواسته‌های مردم را ابتدا به صورت محرمانه و در صورت عدم رسیدگی به صورت علنی مطرح کنند. به گفته استاندار فارس مدیران با صادق الوعد بودن و تلاش می‌توانند توقع منصفانه رسانه‌ها و مردم را برآورده کنند.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها