پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 29 مرداد 1402 ، 36 : 17

کد خبر : 27046

از 0 نفر 0

رئیس‌جمهور:

مدیران در برابر دخالت بیرونی ایستادگی کنند

مدیران در برابر دخالت بیرونی  ایستادگی کنند

رئیس‌جمهور گفت: امروز بیشترین گزارش‌ها در سیستم اطلاعاتی درباره حرکت ضدانقلاب، معاندان، مخالفان و کسانی که می‌خواهند توطئه کنند، از سوی مردم ارائه می‌شود و کشف بسیاری از توطئه‌ها به دست مردم رخ می‌دهد.

رئیس‌جمهور گفت: امروز بیشترین گزارش‌ها در سیستم اطلاعاتی درباره حرکت ضدانقلاب، معاندان، مخالفان و کسانی که می‌خواهند توطئه کنند، از سوی مردم ارائه می‌شود و کشف بسیاری از توطئه‌ها به دست مردم رخ می‌دهد.
به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در نخستین اجلاسیه ملی سالانه «نخبگان، حلقه‌های میانی و دستیاران مردمی‌سازی و مدیران دولت مردمی» که در سال اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، با بیان این‌که «انقلاب اسلامی انقلاب مردم‌پایه است»، اظهار کرد: در دفاع هشت‌ساله نیز آن‌چه باعث پیش‌برد امور شد، در کنار نیروهای سپاه و ارتش، نیروی بسیج و مردمی بود که نقش محوری ایفا می‌کرد. آنچه قوت قلب به نیروهای سپاه و ارتش می‌داد همین بسیج و نیروهای مردمی بودند.
وی یادآور شد: هرجا به مردم نقش داده شد موفق شدیم و هرجا نقش مردم نادیده گرفته شد دچار مشکل شدیم. در این دولت تلاش کردیم مردمی باشیم، نه فقط در شعار و بیانیه بلکه در عمل. یعنی مردم میدان‌دار باشند و کارها را انجام دهند و دولت نقش هدایت و نظارت را ایفا کند.
وی تأکید کرد: هم تولید، هم توزیع، هم صادرات و هم واردات می‌تواند به دست مردم انجام گیرد. مردم آمادگی دارند در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی سرمایه‌گذاری کنند. در زمینه مسائل اجتماعی و آسیب‌های این حوزه از جمله در طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی، مفاسد اجتماعی و اخلاقی با نقش‌آفرینی مردم می‌توانیم شاهد کاهش این آسیب‌ها باشیم.
چرا فرمانداری که موفق بوده از کار برکنار شده است؟
وی با اشاره به گزارش یکی از حاضران در نشست درباره همکاری ساکنان یک شهرستان برای حل مشکل آبرسانی، اظهار کرد: از منطقه فاریاب کرمان گزارش دادند که مشکل آبرسانی وجود داشته و خود مردم همت کردند و کار را تمام کردند. البته گفته شد که فرماندار این شهرستان دوهفته است که رفته است. ما نفهمیدیم فرمانداری که موفق بوده است برای چه از کار برکنار شده است؟ باید استاندار این موضوع را دنبال کند.
رئیسی تصریح کرد: باید نیروی موفق را تقویت کرد و به او میدان داد. اگر فرمانداری موفق است حتماً تثبیت شود، اگر بخشداری موفق است، رئیس اداره‌ای موفق است، بگذارید بماند. نیروهای حزب‌اللهی و انقلابی اهل اقدام و عمل باید تقویت شوند. اگر افرادی هم از بیرون فشار می‌آورند، مهم این است که مدیر بالاتر در برابر فشارها ایستادگی کند تا کسی در امور دخالت نکند.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها