یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 5/5/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

جمعه 17 شهریور 1402 ، 31 : 17

کد خبر : 27100

از 0 نفر 0

وزیر دفاع مستعفی اوکراین:

هر روز جنگ، ۱۰۰ میلیون دلار خرج دارد

هر روز جنگ، ۱۰۰ میلیون دلار خرج دارد

اولکسی رزنیکوف، وزیر دفاع برکنار شده اوکراین که رسماً استعفا کرد، گفت که هر یک روز از جنگ در اوکراین معادل ۱۰۰ میلیون دلار هزینه دارد.

اولکسی رزنیکوف، وزیر دفاع برکنار شده اوکراین که رسماً استعفا کرد، گفت که هر یک روز از جنگ در اوکراین معادل ۱۰۰ میلیون دلار هزینه دارد.
به گزارش ایسنا، اولکسی رزنیکوف طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری دولتی «اوکرینفورم» عنوان داشت: هر یک روز از جنگ معادل ۱۰۰ میلیون دلار آمریکا خرج برمی‌دارد. اکنون بودجه تمامی سرمایه‌های داوطلبانه و منابع مالی خوشنام و معتبر را در نظر بگیرید و ببینید چقدر جمع می‌کنند و پس از آن کشوری را در نظر بگیرید که روزانه ۱۰۰ میلیون دلار هزینه می‌کند. فقط درباره‌اش فکر کنید.
او افزود: بنابراین بی‌انصافی است اگر به کشور، دولت، پارلمان، ارتش و رئیس‌جمهور بگویید و ادعا کنید که همه این بودجه از سوی داوطلبان تأمین می‌شود. این درست نیست.
رزنیکوف در ادامه با اشاره به گزارش‌هایی مبنی بر فسادهای مالی در وزارت دفاع اوکراین تاکید کرد: این اقدام توسط شهروندان اوکراینی صورت می‌گیرد، آن‌هایی که کار می‌کنند و مالیات می‌دهند. این مالیات‌ها به این بودجه اختصاص می‌یابد و سپس به ارتش منتقل می‌شوند.
وی در پایان گفت: امروزه ارتش بزرگترین مصرف‌کننده این سرمایه‌هاست؛ سرمایه‌هایی که برای حفظ کشور در زمینه زیرساخت‌ها، بازسازی مجدد، حمایت از جامعه آسیب‌پذیر نیاز است. در نتیجه، شما باید کار کنید و مالیات بپردازید. تجارت‌ها باید فعال باشند و از کارآفرینان حمایت کنند. درضمن به هر طرف که نگاه کنید، همه فاسد هستند، هیچ انسان شایسته‌ای در جهان وجود ندارد.
طبق گزارش رویترز، وزارت دفاع اوکراین امروز اعلام کرد که اولکسی رزنیکوف استعفانامه خود را به رئیس پارلمان ارسال کرده است و پیش از این ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین از انتخاب رستم اومروف، رئیس صندوق دولتی این کشور به عنوان گزینه جانشینی رزنیکوف خبر داده بود.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها