پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

چهار شنبه 26 مهر 1402 ، 18 : 18

کد خبر : 27222

از 0 نفر 0

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مدیر کل پست استان فارس اجرا شد؛

رونمایی از تمبر و نشان جهانی حافظ

رونمایی از تمبر و نشان جهانی حافظ

با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مدیر کل پست استان فارس تمبر و نشان جهانی حافظ در جوار آرامگاه حافظ رونمایی شد.

با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مدیر کل پست استان فارس تمبر و نشان جهانی حافظ در جوار آرامگاه حافظ رونمایی شد.
سرویس خبری/خدیجه غضنفری: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در مراسم رونمایی از تمبر اختصاصی حافظ، گفت: در هفته بزرگداشت حافظ شیرازی، در قالب تمبر یاد روز حافظ با مشارکت اداره کل پست استان فارس و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان فارس این اتفاق رقم خورد.
حمیدرضا قانعی افزود: رونمایی از تمبر حافظ در قالب یک نمایه در سال‌های گذشته به قلم استاد ابوالحسن صدیقی رقم خورد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به نشان بین‌المللی فرهنگی هنری حافظ گفت: شد و قانعی تصریح کرد: نظام‌نامه اهدا این نشان مفاخر به زودی رونمایی خواهد شد.
*تمبر کوچک‌ترین قطعه یک سفیر بزرگ فرهنگی است
مدیر کل پست استان فارس نیز در این مراسم گفت: رونمایی از تمبر یاد روز حافظ با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و اداره کل پست استان در تیراژ ۵ هزار و ۶۰۰ قطعه انجام شده است.
مهدی آزادی تمبر را به عنوان کوچک‌ترین سفیر فرهنگی جوامع دانست و افزود: تمبر بزرگترین دستاورد و پیام‌های فرهنگی را بدون هیچ حد و مرز، مانع سیاسی و جغرافیایی منتشر می‌کند.
مدیر کل پست استان فارس از انتشار تمبر شناسنامه شهدا خبر داد و بیان داشت: طی یکسال گذشته تاکنون این اقدام در حال انجام است تا به‌گونه‌ای دین خود را به این مکتب و فرهنگ ایثار و شهادت ادا کنیم.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها