چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 30 آبان 1402 ، 36 : 18

کد خبر : 27310

از 0 نفر 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز خبر داد؛

آزادسازی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در شیراز

آزادسازی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد  در شیراز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز از آزادسازی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد با همت بسیجیان و خیران طی هفته بسیج در شیراز خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز از آزادسازی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد با همت بسیجیان و خیران طی هفته بسیج در شیراز خبر داد.
سرویس خبری / خدیجه غضنفری : احمد جعفری با اشاره به اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان شروع می‌شود و تا ۵ آذرماه ادامه دارد در جمع خبرنگاران گفت: طی این هفته یک هزار و ۲۷۴ عنوان برنامه با محوریت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج توسط این ناحیه سپاه در شیراز برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز از برگزاری ۱۰۰ برنامه شاخص درهفته بسیج خبرداد و گفت: برگزاری جشنواره مالک اشتر به منظور تجلیل از برترین بسیجیان این ناحیه، و گلباران قبور شهدا به صورت متمرکز در گلزارشهدای شیراز با محوریت ناحیه بقیه الله(عج) از جمله برنامه ها طی این هفته برشمرد.
جعفری همچنین گفت:افتتاح ۲۰ منزل مرمت شده محرومین توسط جهادگران بسیجی، اجرای اردوی جهادی پزشکی به صورت گسترده در مناطق نیازمند، برپایی نشست بصیرتی و روشنگری در مساجد، آبروی محله و یادواره شهدا، مسابقات کتابخوانی مجازی و حضوری و مسابقات جشنواره ورزشی بسیج از دیگر برنامه‌ها با محوریت پایگاه‌های ناحیه بقیه‌الله(عج) در شیراز عنوان کرد.
جعفری با اشاره به اینکه رزمایش اقتدار بسیج و تجمع میقات صالحین بسیج روز جمعه، ۳ آذر برگزار می‌شود، بیان کرد: این تجمع همزمان با سراسر دیگر نقاط کشور در شیراز ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد و با برپایی نماز جمعه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خاتمه خواهد یافت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز گفت: از تاریخ ۳ تا ۵ آذرماه به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه دستآوردهای این شجره طیبه برگزار خواهد شد. همچنین برپایی میزخدمت در مساجد شیراز با حضور مسئولان و برگزاری میزخدمت ویژه در شهرک صنعتی شیراز با هدف بررسی مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی در دستور کار قرار دارد.
وی از برگزاری برنامه عصر جدید دانش‌آموزی خبرداد و گفت: این برنامه برای استعدادیابی دانش‌آموزان در هفته بسیج توسط ناحیه بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز برگزار می شود.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها