چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 22 بهمن 1402 ، 29 : 15

کد خبر : 27574

از 0 نفر 0

شهردار منطقه 9 شیراز خبر داد؛

تداوم اجرای آسفالت معابر شهری برای رفاه حال شهروندان

تداوم اجرای آسفالت معابر شهری  برای رفاه حال شهروندان

شهردار منطقه 9 شیراز گفت: عملیات آسفالت معابر به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه در حال اجرا است.

شهردار منطقه 9 شیراز گفت: عملیات آسفالت معابر به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه در حال اجرا است.
به گزارش روزنامه طلوع به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 عبدالصالح رستم زاده گفت: کیفیت معابر شهری یکی از عوامل مؤثر در کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود.
رستم‌زاده گفت: عملیات آسفالت معابر به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه در حال اجرا است که با اجرای آن شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از خیابان‌ها و معابر سطح شهر خواهیم بود.
وی ضمن تاکید بر اجرای هر چه سریعتر و رعایت دقت عمل در اجرای این پروژه‌ها افزود: آسفالت، لکه گیری و بهسازی معابر و محلات از اهم برنامه‌های شهرداری منطقه 9 شیرازاست. شهردار منطقه 9 شیراز ادامه داد: به منظور مناسب سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمن در معابر عملیات لکه گیری با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت بوده و این اقدام در تمام شهر عملی خواهد شد.
وی گفت: از ابتدای سال تاکنون 178650 مترمربع از معابر شهری در سطح منطقه آسفالت شده است.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها