چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 23 بهمن 1402 ، 04 : 18

کد خبر : 27576

از 0 نفر 0

وزیر دادگستری:

بیش از ۹۷ درصد مردم، نظام و انقلاب را قبول دارند

بیش از ۹۷ درصد مردم،  نظام و انقلاب را قبول دارند

ما مسئولان باید بیشتر به آرمان‌ها پایبند شویم

وزیر دادگستری گفت: بیش از ۹۷ درصد مردم نظام و انقلاب را قبول دارند اگر کوتاهی باشد از ما مسئولان است و باید جبران کنیم به نظر من مردم هیچ موقع این نظام و انقلاب را رها نمی‌کنند.

وزیر دادگستری گفت: بیش از ۹۷ درصد مردم نظام و انقلاب را قبول دارند اگر کوتاهی باشد از ما مسئولان است و باید جبران کنیم به نظر من مردم هیچ موقع این نظام و انقلاب را رها نمی‌کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم گفت: فکر می‌کنم این روزها که سالروز پیروزی انقلاب است باید خاطرات ایام انقلاب را مرور کنیم و اهداف و آرمان‌های نظام را مرور کنیم و ببینیم که ما مسئولان و مردم چقدر به این آرمان‌ها پایبند بودیم.
وی ادامه داد: معتقدم که مردم در پایبندی به آرمان‌های امام که یکی از آن حضور در راهپیمایی و انتخابات است خیلی جدی مانده‌اند اما فکر می‌کنم ما مسئولان باید بیشتر به آرمان‌ها پایبند شویم و زمینه حضور مردم را فراهم کنیم آن هم با خدمت صادقانه است یعنی اگر ما بتوانیم وضعیت زندگی مردم را بهتر تأمین کنیم و آسایش و آرامش را برایشان فراهم کنیم، مردم هیچ موقع از این نظام و انقلاب رویگردان نیستند.
وزیر دادگستری یادآور شد: یک تعداد بسیار محدود از ابتدا شاید مشکل دارند که آنقدر محدود و کم هستند که بسیار کم است اما غالب مردم جامعه که بیش از ۹۷ درصد مردم نظام و انقلاب را قبول دارند اگر کوتاهی باشد از ما مسئولان است و باید جبران کنیم به نظر من مردم هیچ موقع این نظام و انقلاب را رها نمی‌کنند و ان‌شاالله همچنان که امروز در راهپیمایی شرکت کردند امیدواریم در انتخابات هم با شور شرکت کنند.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها