چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 29 بهمن 1402 ، 11 : 18

کد خبر : 27599

از 0 نفر 0

استاندار فارس:

پیگیر رفع مشکل مسکن فرهنگیان خواهم بود

پیگیر رفع مشکل مسکن فرهنگیان  خواهم بود

استاندار فارس با تاکید بر حل و پیگیری مسئله مسکن فرهنگیان گفت: پیگیری این مسئله از طریق دولت و وزارت آموزش و پرورش در اولویت کاری قرار می‌گیرد.

استاندار فارس با تاکید بر حل و پیگیری مسئله مسکن فرهنگیان گفت: پیگیری این مسئله از طریق دولت و وزارت آموزش و پرورش در اولویت کاری قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه در دیدار با جمعی از فرهنگیان شهر شیراز به صورت حضوری و فرهنگیان سراسر استان به صورت برخط، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: در راستای رفع مشکلات سخت افزاری فضاهای آموزشی، کمیته‌ای با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز تشکیل و موارد پیگیری شود.
استاندار فارس با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را باید برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی به کار می‌گیریم، افزود: از محل مولدسازی باید علاوه بر نوسازی بخشی را به زیباسازی فضاهای آموزشی تخصیص دهیم.
وی با تاکید بر حل مشکل نوسازی و تجهیز و به روز رسانی مدارس از طریق وزارت آموزش و پرورش و دولت، بیان کرد: تلاش داریم تا مهرماه آینده اعتبار لازم تأمین و تخصیص یابد.
استاندار فارس با تاکید بر حل و پیگیری مسئله مسکن فرهنگیان و تخصیص زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن آنها گفت: پیگیری این مسئله از طریق دولت و وزارت آموزش و پرورش در اولویت کاری قرار می‌گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان فارس به طرح مطالبات معلمان در این دیدار اشاره کرد و گفت: بسیاری از مطالبات معلمان کشوری است اما در عین حال برای رفع آنها پیگیری خواهم کرد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها