شنبه 8 اردیبهشت 1403 4/27/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 27 اسفند 1402 ، 44 : 16

کد خبر : 27690

از 0 نفر 0

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس خبر داد؛

اردیبهشت سال آینده آخرین مهلت ارسال آثار در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فارس

اردیبهشت سال آینده آخرین مهلت ارسال آثار در ششمین جشنواره ملی  فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فارس

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان فارس از آخرین مهلت ارسال آثار در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فارس تا اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبرداد.

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان فارس از آخرین مهلت ارسال آثار در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فارس تا اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبرداد.
به گزارش روزنامه طلوع به نقل رسول رحمتی مدیر روابط عمومی و فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و اظهار داشت: فراخوان مرحله استانی ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فارس از 10 اسفند ماه 1402 اعلام شده است.
وی افزود: این جشنواره در دو بخش عمومی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود که متقاضیان می‌توانند در 4 محور «پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر» «شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها» «نرم‌افزارهای کاربردی» «کلیپ، موشن گرافی» «پویانمایی و انیمیشن» آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان حوزه دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان فارس درخصوص ارسال آثار به جشنواره نیز گفت: آخرین مهلت آثار پایان اردیبهشت ماه 1403 است و متقاضیان به شرکت در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فارس می‌توانند اثر خود را در قالب‌های ذکر شده به دبیرخانه جشنواره به آدرس دبیرخانه شیراز، انتهای خیابان لطفعی خان زند چهارراه غدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بخش فضای مجازی و صندوق پستی 7153954111 یا به شماره تماس 09961830554 در پیام‌رسان‌های ایرانی شاد، بله، روبیکا، سروش و ایتا ارسال کنند.
مدیر روابط عمومی و فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تاکید کرد: ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا از معیارهای اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها