دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 5/6/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ، 15 : 18

کد خبر : 27736

از 0 نفر 0

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در دیدار با مدیرمسئول روزنامه طلوع:

رسانه‌ها ابزار قدرتمندی هستند که در عصر انفجار اطلاعات باید جایگاه آن را به خوبی بشناسیم

رسانه‌ها ابزار قدرتمندی هستند که در عصر انفجار اطلاعات  باید جایگاه آن را به خوبی بشناسیم

روزنامه طلوع علی‌رغم همه مشکلات همچنان طی 30 سال اخیر منتشر می‌شود و جایگاه بسیار خوبی در استان‌های جنوبی دارد

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس رسانه‌ها را دست راست پلیس خواند و مطرح کرد: اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد پلیس و افزایش احساس امنیت در بین مردم و جامعه نتیجه زحمات رسانه‌ها است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس رسانه‌ها را دست راست پلیس خواند و مطرح کرد: اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد پلیس و افزایش احساس امنیت در بین مردم و جامعه نتیجه زحمات رسانه‌ها است.
سرویس خبری /خدیجه غضنفری: سرهنگ دوم حمید افرامن در دیدار با مدیر مسئول، صاحب امتیاز و سردبیر روزنامه طلوع، رسانه را ابزار قدرتمندی دانست و گفت: با توجه به اینکه در عصر دیجیتال و انفجار اطلاعات قرار داریم، باید رسانه را در کنار خود ببینیم و از این ظرفیت به بهترین حالت ممکن استفاده و جایگاه آن را حفظ کنیم.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: پلیس بیش از 200 ماموریت مستقیم و غیرمستقیم دارد که بخشی از آن را رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌کنند.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: در کنار ماموریت‌ها که امنیت مردم را بیمه می‌کند بحث مقابله با سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا و جرائم فضای مجازی از اولویت‌های ماموریت ها و وظایف پلیس می‌باشد.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس رسانه‌ها را دست راست پلیس خواند و مطرح کرد: با انعکاس یک خبرمطلوب و سازنده آرامش و نظام فکری جامعه مستحکم می‌شود و با انتشار یک خبر نامطلوب و مخرب فضای اجتماع به هم می‌ریزد.
افرامن با اشاره به مشکلات اقتصادی و تدارکاتی رسانه‌های مکتوب اضافه کرد: اما روزنامه طلوع علی‌رغم همه مشکلات همچنان طی 30 سال اخیر منتشر می‌شود و جایگاه بسیار خوبی در استان‌های جنوبی دارد.
سپس مدیر مسئول و سردبیر روزنامه طلوع در این دیدار به بیان نوآوری‌های این روزنامه در کشور و منطقه جنوب (فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان) پرداخت و گفت: این روزنامه در راستای پویایی و پیشرفت جامعه طی طریق می‌کند و به ارتقای اندیشه‌ها به ویژه اندیشه‌های علمی، معنوی و آزادمنشانه اهتمام دارد.
روزنامه طلوع برای حفظ امنیت مردم، در کنار مجموعه زحمت کش پلیس خواهد بود و افتخار همه ما تأمین رضایت مردم عزیز و فهیم کشورمان است.
محمد مهدی جعفری زاده، موضوع حجاب را یک امر اعتقادی، درونی و قلبی خواند و برخورد با آن را با توجه به شرایط پیچیده اجتماعی و مشکلات جامعه، بسیار حساس دانست و اظهار داشت: باید به طریقی عمل کرد که خروجی مثبت و قابل قبول داشته باشد.
مدیر مسئول روزنامه طلوع افزود: نباید در مسئله حجاب همه فشارها و مسئولیت‌ها را متوجه پلیس دانست بلکه همه دستگاه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، عمرانی و غیره باید مشکلات مردم را حل کنند تا همه فشارها در یک نقطه و پیرامون یک مسئله، ظهور و بروز پیدا نکند.
وی اظهار داشت: باید در مورد نحوه برخورد با حجاب که امر مهم و حساسی است از خود مردم، نظر و راهنمایی و همفکری خواست تا با مشارکت ملی، این مسئله مورد استقبال جامعه قرار بگیرد.
مدیر مسئول روزنامه طلوع در پایان گفت: روش شناسی، موقعیت شناسی، جامع نگری، علت یابی و بازخورد گرفتن در موضوعات اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی باید مورد توجه عمیق پلیس و همه مسئولان باشد تا بتوانند به نتایج مطلوب نائل شوند.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها