شنبه 15 اردیبهشت 1403 5/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ، 17 : 18

کد خبر : 27738

از 0 نفر 0

رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور مطرح کرد؛

اقدامات بزرگ و ماندگاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام شده است

اقدامات بزرگ و ماندگاری در منطقه  ویژه اقتصادی شیراز انجام شده است

رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور در شیراز گفت: اقدامات بزرگ و ماندگاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام شده است.

رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور در شیراز گفت: اقدامات بزرگ و ماندگاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام شده است.
به گزارش روزنامه طلوع به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز، کاظم اکرمی در بازدید از سه واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و شهرک صنعتی پارس (غیردولتی) با اشاره به اینکه طی بازدیدی که سال گذشته از کارخانه جوش‌شیرین انجام دادیم مدیران این مجموعه تقاضای واگذاری زمین را مطرح کردند، افزود: خوشبختانه این مهم با مساعدت آقای مصفا و همکارانشان در مجموعه منطقه ویژه عملیاتی شد و شرکت جوش‌شیرین پارس برای انجام فاز توسعه موفق به دریافت زمین شد.
رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بازدید از کارخانه مهرنیا کار امین که در حوزه بسته بندی ادویه فعالیت می‌کند یکی ازمجموعه های تولیدی موفق مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ادامه داد: مدیران این مجموعه دو موضوع درخصوص موانع تولید و تسهیلات در گردش مطرح نمودند که بازرسی کل استان برای حل مشکلات از این مجموعه، مساعدت‌های قانونی و اجرایی لازم را در دستور کار قرار خواهد داد.
بازرس کل استان فارس در ادامه با بیان اینکه تمام تلاشمان را در جهت تحقق شعار سال به کار خواهیم گرفت، گفت: باتوجه به نام گذاری شعار سال 1403 با عنوان جهش تولید و مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمام دستگاه‌های اجرائی و سازمان بازرسی وظیفه دارند به صورت قاطعانه در جهت تحقق شعار سال فعالیت کنند و عملکرد آنها در این زمینه بر اساس برنامه‌های ابلاغی سازمانی، مورد پایش و نظارت بازرسان قرار خواهد گرفت.
رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان در جهت تحقق شعار سال توسط سازمان بازرسی استان خبر داد و افزود: در سال 1403 اقدامات و فعالیت دستگاه‌ها را بررسی خواهیم کرد و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اطمینان داشته باشند که بازرسی کل استان فارس تمام تلاش خود را برای پیگیری و حل مشکلات آنها به کار خواهیم گرفت.
در پایان بازرس کل استان از تولیدکنندگان استان درخواست نمود برای رفع مشکلات و تسریع امور به سازمان بازرسی استان مراجعه کنند.
مصفا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در ادامه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از حضور و توجه مسئولان بازرسی استان نسبت به منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: حضور و بازدید میدانی مسئولان از واحدهای تولیدی و تلاش در جهت رفع مشکلات صنعتگران از اقدامات ارزنده‌ای است که جای تقدیر و تشکر دارد.
مصفا با بیان اینکه یکی از لازمه‌های جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران، تأمین زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب جهت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز است، گفت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز با فراهم کردن امکانات لازم، شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران تسهیل کرده است.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها