شنبه 15 اردیبهشت 1403 5/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403 ، 14 : 19

کد خبر : 27741

از 0 نفر 0

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس خبر داد؛

آغاز به کار بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در محل نمایشگاه بین المللی فارس

آغاز به کار بیستمین  نمایشگاه تخصصی کشاورزی  در محل نمایشگاه بین المللی فارس

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی از ۴ الی ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی فارس آغاز به کار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی از ۴ الی ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی فارس آغاز به کار کرد.
سرویس خبری/خدیجه غضنفری: نهاوندی با بیان اینکه امسال ۱۰۳ عنوان در قالب ۳۴ دوره نمایشگاه در نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار می‌شود، در جمع خبرنگاران گفت: بیستمین نمایشگاه تخصصی جهاد کشاورزی اولین عنوان نمایشگاهی در سال جاری که آغاز به کار کرد.
وی ادامه داد: در سال گذشته پرداختن به کیفیت و کمیت برگزاری نمایشگاه مدنظر بوداست.
وی با بیان اینکه بیستمین نمایشگاه تخصصی جهاد کشاورزی در ۶ سالن در محل نمایشگاه بین‌المللی گلستان برگزار می‌شود، مطرح کرد: در حوزه نمایشگاهی معرفی آخرین فناوری‌های نوین مدنظر قرار گرفته است که یکی از شاخص‌های ارزیابی‌های ما برای مجری‌های نمایشگاهی همین بوده است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس تفاوت این دوره از نمایشگاه کشاورزی با دوره‌های قبل را برگزاری میز خدمت و میز سرمایه‌گذاری دانست.
نهاوندی ادامه داد: در این نمایشگاه از فناوری‌های نوین در حوزه کشاورزی شرکت کرده‌اند.
*حضور ۱۵۷ شرکت داخلی و خارجی در بیستمین نمایشگاه تخصصی جهاد کشاورزی فارس
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق نیز گفت: بیستمین نمایشگاه نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای متشکل از ۱۵۷ شرکت توانمند داخلی و نمایندگی از برندگان خارجی، ۴ الی ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی فارس برگزار می‌شود.
علیرضا عاجزی با بیان اینکه این نمایشگاه تفاوت محسوسی با دوره‌های قبل دارد، گفت: به دلیل استقبال زیاد تولیدکنندگان، نمایشگاه کشاورزی در دو نوبت برگزار می‌شود و نمایشگاه مکانیزاسیون کشاورزی و ماشین آلات از این بخش جدا شده است که در تاریخ 18 تا 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
مجری برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی فارس افزود: این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع در ۶ سالن و با ظرفیت کامل حال برگزاری است و با توجه به پتانسیل گسترده فارس در حوزه کشاورزی استقبال خوبی از آن به عمل آید.
وی ادامه داد: عمده مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه از استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان و مازندران، خراسان رضوی هستند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی عنوان کرد: برنامه‌های جانبی متنوعی در حین برگزاری نمایشگاه از جمله 8 دوره آموزشی که نیاز کشاورزی امروز است توسط جهاد کشاورزی فارس، سازمان نظام مهندسی کشاورزی فارس و مرکز تحقیقات کشاورزی و سایر دستگاه‌های متولی برگزار می‌شود.
عاجزی از حضور هیئتی از کشور عراق برای بازدید از نمایشگاه کشاورزی فارس خبرداد و افزود: امیدواریم حضور این هیئت منجر به عقد قراردادهای خوبی با تولیدکنندگان شود.
برگزارکننده نمایشگاه کشاورزی در استان فارس ادامه داد: کشورهای خارجی به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور ندارند و نمایندگی 20 برند از کشورهای مختلف از جمله چین، هندوستان، ترکیه، روسیه، کره، ژاپن و... در این نمایشگاه حضور دارند.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها