چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

چهار شنبه 23 خرداد 1403 ، 50 : 17

کد خبر : 27869

از 0 نفر 0

شهرداری منطقه 10 شیراز پیشتاز در کورس آسفالت معابر شیراز

شهرداری منطقه 10 شیراز  پیشتاز در کورس آسفالت معابر شیراز

شهردار منطقه 10 شیراز از اجرای یکصدهزار مترمربع آسفالت در معابر این منطقه طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

شهردار منطقه 10 شیراز از اجرای یکصدهزار مترمربع آسفالت در معابر این منطقه طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش روزنامه طلوع به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ شیراز شهرام سبزیان فرد از اجرای یکصدهزار مترمربع آسفالت در معابر این منطقه طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این مهم باتوجه به تاکید شهردار و ناظر شورای اسلامی کلانشهر شیراز در منطقه ده و همچنین نیازسنجی‌های انجام شده در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه بخش قابل توجهی از معابر در یک زمانبندی مناسب آسفالت شد.
شهرام سبزیان فرد با بیان اینکه بیشترین میزان آسفالت معابر عمومی در شهرک‌های انجیره، برنامه بودجه، گویم، قصرِقمشه، بهشتی، آرین، برف‌فروشان و دوکوهک انجام شده؛ اظهار داشت: علاوه براینها درزگیری در بولوار دکتر حسابی و همچنین دیگر شهرک‌ها و معابر اصلی منطقه براساس نیازهای شناسایی شده انجام شده و در دستور کار قرار دارد.
وی با تأکید براینکه این سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در منطقه ۱۰ تا پایان سال با جدیت دنبال خواهد شد، تصریح کرد: طی دو سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر خاکی در این منطقه زیرسازی و آسفالت شده و به دلیل وسعت منطقه و ساخت شهرک‌های جدیدالاحداث نیاز به این دو موضوع همچنان احساس می‌شود.
شهردار منطقه 10 شیراز موضوع آسفالت را یکی از الزامات مهم و ویژه در پروژه‌های عمرانی توصیف کرد و گفت: علاوه براین مباحثی مانند درزگیری‌ها، اصلاح و مرمت شبکه آسفالت معابر همچنان مورد تاکید و توجه خواهد بود.
به گفته سبزیان‌فرد، در کنار زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها، بحث‌ترمیم آسفالت معابر هم همزمان در حال اجراست، بطوری که در بولوارها و بزرگراه‌های دکتر حسابی، آیت‌اله علوی و حسینی‌الهاشمی بیش از ۳۰ هزار مترمربع لکه‌گیری و درزگیری آسفالت به طول ۱۵۰ هزار متر انجام شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های محرومیت‌زدایی و آسفالت کوچه‌ها در شهرک‌های گویم، قصر قمشه، دوکوهک، انجیره و حسین‌آباد اشاره کرد و گفت: آسفالت خیابان‌های ستایش و نیایش، دارالسلام گویم، خیابان‌های جمهوری و زیتون، منشعبات کوچه‌های ولایت زیمنس، خیابان میعاد، شاهد، نشاط و کوچه‌های منشعب در شهرک قصر قمشه، خیابان معصومی در شهرک انجیره از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی است که عملیات اجرایی آن همچنان ادامه دارد.
شهردار منطقه ۱۰ در ادامه از پخش آسفالت در شهرک‌های برنامه و بودجه، بهشتی، آرین، برف‌فروشان و پیام نور طی دو ماهه اخیر خبر داد و افزود: معابر اصلی و فرعی این شهرک‌ها شامل پروژه آسفالت بوده است.
سبزیان‌فرد بحث زیرسازی و آسفالت خیابان هنر ۳ در شهرک دوکوهک را نیز به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص مورد اشاره قرار داد و گفت: بنابر ضرورت و درخواست اهالی، این معبر اصلی برای تسهیل عبور و مرور ماشین‌آلات سنگین توسط شهرداری منطقه ۱۰ ایجاد شد.
وی با اشاره به اینکه گسترش ساخت و سازها و ایجاد شهرک‌های جدید نیاز منطقه به زیرسازی، آسفالت و همچنین ترمیم آسفالت را به شکل قابل توجهی افزایش داده است، ابراز داشت: علی‌رغم اقدامات صورت گرفته، هنوز به انجام یک میلیون مترمربع آسفالت دیگر نیاز داریم که با توجه به محدودیت‌های زمانی و مالی، به مرور انجام می‌شود.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها