چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

جمعه 25 خرداد 1403 ، 36 : 16

کد خبر : 27873

از 0 نفر 0

هشدار انتخاباتی رئیس پلیس فتا

جریانات مرتبط با انتخابات در ۳۴ کارگروه رصد می‌شوند

جریانات مرتبط با انتخابات  در ۳۴ کارگروه رصد می‌شوند

رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در ۳۴ کارگروه در سراسر کشور در خصوص رصد جریانات مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در ۳۴ کارگروه در سراسر کشور در خصوص رصد جریانات مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش ایلنا، سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و محوله این پلیس، رصد جریانات مرتبط با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور در ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی در حال اجرا است.
این مقام ارشد سایبری ادامه داد: پلیس فتا مطابق با شرح وظایف ابلاغی و تعیین شده تمامی جریانات را رصد نموده و در صورت مشاهده موارد مجرمانه نظیر تخریب، توهین، دروغ و شایعه پراکنی و هر گونه اقدام در حوزه جرائم ویژه انتخاباتی با متخلفان و مجرمان برابر قانون برخورد خواهد کرد.
رئیس پلیس فتا فراجا تصریح کرد: در ایام کنونی منتهی به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پلیس فتا فراجا در راستای اجرای وظایف و مأموریت‌های محوله با وزارت کشور، دادستانی و سایر نهادهای ذی نفع در راستای ارتقای امنیت در فضای مجازی تعامل و ارتباط تنگاتنگ برقرار است.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها