چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

شنبه 26 خرداد 1403 ، 13 : 18

کد خبر : 27878

از 0 نفر 0

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس:

احصای مشکلات و رصد برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی و ارائه برنامه‌ها به مردم، وظیفه رسانه‌ها در ایام انتخابات است

احصای مشکلات و رصد برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی و ارائه برنامه‌ها به مردم، وظیفه رسانه‌ها در ایام انتخابات است

هادی رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه فارس، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در انتخابات پش رو و انتخاب اصلح، اظهار داشت: تمام افرادی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند و به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی شدند، قطعاً دارای صلاحیت هستند و امروز باید از بین این افراد که صلاحیت کامل برای احراز این پست را دارند، انتخاب کنیم.

نصرالله پناهی: هادی رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه فارس، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در انتخابات پش رو و انتخاب اصلح، اظهار داشت: تمام افرادی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند و به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی شدند، قطعاً دارای صلاحیت هستند و امروز باید از بین این افراد که صلاحیت کامل برای احراز این پست را دارند، انتخاب کنیم.
وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که کاندیدا را برای انتخاب آگاهانه مردم معرفی کنیم، تصریح کرد: لازمه این کار، این است که با برنامه این کاندیدا برای حل مشکلات جامعه آشنا باشیم و این برنامه‌ها را به سمع و نظر مردم برسانیم.
رضایی با اشاره به برنامه‌های رسانه ملی در معرفی کاندیداها، ادامه داد: در کنار این، از نقش رسانه‌های برخط و مکتوب نباید غافل ماند.
مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به اینکه خود این کاندیداها برنامه‌هایشان را با مردم در میان می‌گذارند، تاکید کرد: در کنار این امر، وظیفه رسانه به عنوان پلی میان مردم و مسئولین و کاندیداها، باید مشکلات موجود جامعه را با نگاه تخصصی و در کارگروه‌های تخصصی رسانه احصا کرده و متناسب با مشکلات و موانع موجود، برنامه‌ها و راهکارهای نامزدهای مختلف را مورد بررسی قرار دهیم و هرکدام از کاندیدا نسبت به رفع موانع و مشکلات دارای برنامه بهتری هستند به مردم معرفی کنیم تا مردم بدانند برای حل مشکلات و موانع در مسیرهای مختلف، به کدام نامزد می‌توانند رأی دهند.
وی گفت: یک موردی که باید به آن توجه داشت، این است که با نگاه سیاسی و حزبی به بررسی کاندیداها نپردازیم؛ چرا که این امر، خسرانی خواهد بود برای آینده مردم و ایران عزیز.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها