چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 28 خرداد 1403 ، 18 : 18

کد خبر : 27880

از 0 نفر 0

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس خبرداد؛

اختصاص بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مسکن روستایی در فارس

اختصاص بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مسکن روستایی  در فارس

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: با تسهیل گری بنیاد مسکن طی حدود سه سال عملکرد دولت سیزدهم بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با مشارکت همه بانک‌ها به مسکن روستایی در این استان اختصاص یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: با تسهیل گری بنیاد مسکن طی حدود سه سال عملکرد دولت سیزدهم بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با مشارکت همه بانک‌ها به مسکن روستایی در این استان اختصاص یافت.
به گزارش روزنامه طلوع به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان فارس علیرضا حمیدی با ارائه گزارشی از روند توسعه مسکن روستایی در این استان و با تقدیر از تعامل و هم‌افزایی بانک‌ها اظهار داشت: در این مدت عملکرد بانک‌ها از محل اعتبار تخصیصی متمم تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی مورد رصد و پایش قرار گرفته است و عملکرد بانک‌ها به تفکیک مورد ارزیابی قرار گرفت.
مدیر کل بنیاد مسکن فارس ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن روستایی در حدود سه سال گذشته ۳۳ هزار و ۲۶۳ متقاضی تسهیلات روستایی به بانک معرفی شده‌اند، ۲۲ هزار ۵۵۴ متقاضی عقد قرارداد کرده‌اند، اعطای تسهیلات به ۲۰ هزار و ۲۶۲ متقاضی آغاز شده و ۱۸ هزار و ۱۶۸ متقاضی با بهره‌گیری از این تسهیلات کار دیوارچینی را شروع کرده‌اند، ۱۶ هزار و ۴۷ طرح نیز در مرحله سقف و اتمام زیرساخت است و بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی نیز با استفاده از تسهیلات دریافتی پایان کار را اعلام کرد و کار تقسیط آنان آغاز شده است.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان فارس نیز بیان داشت: در این مدت بانک‌های صادرات، تجارت و ملت بیشترین مشارکت در اعطای تسهیلات بانکی مسکن روستایی داشتند و رقم اعطایی این بانک‌ها هر کدام به تفکیک بیش از یک هزار میلیارد ریال بوده است.
نصیری ادامه داد: بانک‌های ملی، سپه، مسکن و رفاه در رتبه‌های بعدی اعطای تسهیلات قرار دارند و ارقام اعطای تسهیلات مسکن روستایی این بانک‌ها به تفکیک بین ۸۰۰ میلیارد ریال تا بیش از ۹۹۰ میلیارد ریال بوده است.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها