چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 29 خرداد 1403 ، 51 : 17

کد خبر : 27885

از 0 نفر 0

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در فارس خبر داد؛

هفته آینده میزبان پزشکیان در شیراز خواهیم بود

هفته آینده میزبان پزشکیان در شیراز خواهیم بود

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان فارس گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده طی هفته آینده میزبان مسعود پزشکیان نامزد انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در شیراز خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان فارس گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده طی هفته آینده میزبان مسعود پزشکیان نامزد انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در شیراز خواهیم بود.
سرویس خبری/ خدیجه غضنفری: رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان فارس گفت: فعالیت‌های چهارروزه ستاد با همکاری همه دست‌اندرکاران ستاد انتخاباتی در ۳۷ شهرستان استان فارس از جمله شیراز شکل گرفته و احکام همه نیز صادرشده است.
عبدالرزاق موسوی اظهار امیدواری کرد تا در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس ادامه داد: حضور پزشکیان در انتخابات فرصتی برای اصلاح‌طلبان و تمام علاقه‌مندان به این تفکر را فراهم کرده است.
موسوی از حضور بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده شنبه هفته آینده میزان مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شیراز خواهیم بود و امیدواریم شاهد استقبال باشکوهی از سوی اقشار و گروه‌های مختلف مردم باشیم.
رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس گفت: مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هفته آینده به فارس سفر می‌کند.
عبدالرزاق موسوی با بیان اینکه خوشبختانه انسجام خوبی در مجموعه اصلاح‌طلبان به وجود آمده است، افزود: پس از اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت شورای نگهبان و اعلام تشکیل ستاد مرکزی دکتر پزشکیان، مقدمات تشکیل ستاد انتخاباتی وی در شیراز و سایر شهرستان‌های این استان نیز فراهم شد.
موسوی بیان داشت: در همه شهرستان‌های فارس نیز ستاد انتخاباتی پزشکیان تشکیل شده است.
رئیس ستادهای مردمی پزشکیان در فارس ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای جذب آرای خاکستری نیز گفت: در شرایط امروز کشور قهر با صندوق رأی هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.
حمیدرضا قاسم پور افزود: مسئله اول انتخابات مشارکت مردم است و باید بکوشیم که مشارکت افزایش پیدا کند چرا که بدون مشارکت انتخابات معنا ندارد.
وی ادامه داد: تمام ستادهایی که در مرکز استان فعال شده متحد، منسجم و همراه و بدون اختلاف نظر فعالیت می‌کنند و ستادها در عین این اتحاد و همدلی، دخالتی نیز در کار هم ندارند.
وی اظهار داشت: از همه افراد با هر سلیقه و تفکری دعوت می‌کنیم که در ستادهای مردمی مسعود پزشکیان حضور یابند و نسبت به تبیین ویژگی‌های سراسر مثبت این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اقدام کنند.
استاندار سابق فارس نیز گفت: حضور مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف همواره گره‌گشا و افق گشا بوده و منجر به حل مشکلات شده است.
عنایت‌الله رحیمی افزود: اگر بخواهیم رقیبی برای پزشکیان معرفی کنیم شاید آن رقیب قهرمردم با صندوق رأی باشد که امیدواریم با حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات شاهد خلق حماسه‌ای دیگر باشیم.
وی اظهار داشت: حکومت‌ها برای مردم هستند نه مردم برای حکومت‌ها و بنابراین باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که مسیر تحقق مطالبات به حق مردم را هموار و زمینه آن را فراهم کند.
استاندار اسبق فارس نیز گفت: پزشکیان در واقع مردمدار نیست بلکه مردم باور است.
محمدابراهیم انصاری لاری افزود: مردم باوری یک فرهنگ است و شخص مردم باور هرگز به خودش اجازه نمی‌دهند به مردم دروغ بگوید.
وی ادامه داد: ماهیت تفکرات پزشکیان به خواسته‌های همیشگی ملت ایران بسیار نزدیک و همسو است و سرلوحه برنامه‌های وی بازگشت صادقانه به مردم و رویکرد خردمندانه است


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها