سه شنبه 2 مرداد 1403 7/23/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 17 تیر 1403 ، 32 : 18

کد خبر : 27947

از 0 نفر 0

پزشکیان:

به شرافتم سوگند می‌خورم در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت، تنهایم نگذارید

به شرافتم سوگند می‌خورم در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت، تنهایم نگذارید

رئیس جمهور منتخب ایران گفت: دستم را به سوی شما دراز می‌کنم و به شرافتم سوگند می‌خورم که در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت. تنهایم نگذارید.+ تحلیل خبر

رئیس جمهور منتخب ایران گفت: دستم را به سوی شما دراز می‌کنم و به شرافتم سوگند می‌خورم که در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت. تنهایم نگذارید.
به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان بعد از پیروزی در انتخابات در اولین پست خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
مردم عزیز ایران انتخابات تمام شد و این تازه آغاز همراهی ماست. مسیر دشوار پیش رو جز با همراهی، همدلی و اعتماد شما هموار نخواهد شد دستم را به سوی شما دراز می‌کنم و به شرافتم سوگند می‌خورم که در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت. تنهایم نگذارید.

تحلیل خبر

شرافت رئیس جمهور

دکتر محمدمهدی جعفری زاده

مردم، حتی مردمی که بخشی از آنها با انتخابات قهر کرده و در مرحله اول رای نداده بودند، به کمک دکتر پزشکیان آمدند. آنگاه که آنها احساس کردند، نیامدن پای صندوق‌های آرا، برای کشور خطرآفرین است، آمدند و تصمیم نهایی را برای سرنوشت کشور، خودشان گرفتند. حال، آقای پزشکیان در اولین اظهارنظر خود به شرافتش سوگند خورده که مردم را تنها نگذارد و از مردم نیز خواسته است که تنهایش نگذارند.
اگر این دو عهد، با هم پیوند بخورد و رئیس جمهور و مردم، پشت هم باشند و یکدیگر را تنها نگذارند، می‌توانند تصمیم‌های بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای گشودن گره‌های کشور اتخاذ کنند.
رئیس جمهور می‌داند که مردم دلخوری‌ها و ناراحتی‌هایی دارند که باید به پشتوانه خودشان جبران شود. نه فقط آن 60 درصد بلکه این 40 درصد هم مطالبات به حق و حیاتی دارند که اگر در این دوره پاسخ داده نشود، متقاعد کردن آنها برای حضور در انتخابات آینده بسیار سخت‌تر خواهد شد. گروه‌های فشار هم بدانند که دیگر همانند گذشته فرصت مخالفت و دعوا ندارند، طرف آنها مردمی هستند با چشم‌های نگران و نگاه امیدوارانه به آینده، این امید را ناامید نکنند که ملت دیگر هیچ فرصت و وقت اضافه‌ای به هیچ فرد و جناح و گروهی برای ریاست جمهوری نخواهد داد.
به قول پزشکیان، زمان، زمانِ همگرایی و هم افزایی است. دیگر نه از دیوار سفارتی می‌توان بالا رفت و نه در داخل و خارج می‌توان با مشی تندروانه برخورد کرد. چشمان 40 درصدی‌ها و 60 درصدی‌ها به دقت، رفتار همه مدعیان و مسئولان را زیرنظر دارند و در مقابل هیچ فرد و گروهی کوتاه نمی‌آیند.
این فرصت طلایی را از دست ندهید و همه به قصد خدمت و کمک به دولت به تعامل سازنده و نجات بخش روی آورید. رئیس جمهور منتخب از شرافتش مایه گذاشته، شما نیز چنین کنید تا ملت باور کند هدف، جنگ قدرت نیست بلکه سبقت گرفتن در خدمت است. دولت و ملت راه بسیار پرفراز و نشیب و سختی در پیش روی دارند باید برای نجات کشور و آسایش ملت تصمیمات مهمی بگیرند. امید که نتیجه بخش باشد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « یادداشت / تحلیل خبر »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها