چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 5 بهمن 1394 ، 45 : 16

کد خبر : 8044

از 0 نفر 0

مروری بر انتخابات های گذشته و امروز

مروری بر انتخابات های گذشته و امروز

به قلم:پرویز خلیجی
 درست بخاطر دارم فعالیت مطبوعاتی خود را به عنوان خبرنگار در سال 1334 با روزنامه فریاد خوزستان چاپ اهواز با مدیریت شادروان سید عبدالمجید وکیل زاده ابراهیمی که مدیری شجاع و متهور بود در بخش آن روز بندر دیلم استان بوشهر شروع نمودم.
با وجود اینکه دیلم جزو استان بوشهر بود ولی روزنامه فریاد خوزستان نسبت به انعکاس مشکلات و کمبودهای آن روز دیلم نقش موثری داشت.روی همین اصل روزنامه فریاد خوزستان در دیلم از جایگاه والایی برخوردار بود.
در ادامه کار مطبوعاتی با شادروان مصطفی خجسته، مدیر هفته نامه پیک خجسته شیراز آشنا شدم.این مرد وارسته و خونگرم جنوبی محبوبیتی خاص در میان اهالی بوشهر و بنادر و حتی شیخ نشین های خلیج فارس داشت.دفعات مکررنامزد نمایندگی مجلس از بندر بوشهر و بندر لنگه شد. محبوبیت مردمی داشت ولی رقیب وی یکی از منسوبین به دربار بود که نفوذ زیادی داشت، روی همین اصل نامبرده موفق نشد که به مجلس آن روز راه یابد.
امروز شاهدیم میزان رای، مردم است و مردم با چشم باز اگر اصلح را پیدا کردند به دلخواه خود انتخاب می کنند.
شهرستان بهبهان از شهرهای قدیمی استان خوزستان و معروف به دارالعلم است و دارای نخبه ها و فرهیختگانی است که در سطح کشور و استان، حرف اول را می زنند.مردم فهیم و آگاه بهبهان هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب نمایندگان متعددی را روانه مجلس نموده اند که قضاوت میزان عملکرد آنان را به عهده شهروندان واگذار می نمائیم. ولی آنچه استنباط می شود اکثر مردم بهبهان معتقد هستند که بهبهان جایگاه واقعی خود را تاکنون به دست نیاورده و اینک مصمم هستند نماینده ای را روانه مجلس نمایند که توانمند و شجاع و دلسوز بوده که بتواند جبران مافات نموده و ان شاء الله مشکلات فرا روی شهرستان را مرتفع کند.
امید است در انتخابات فعلی حق به حقدار برسد.

ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « اندیشه »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها