شنبه 8 اردیبهشت 1403 4/27/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

شنبه 27 اسفند 1390 ، 44 : 10

کد خبر : 900

از 0 نفر 0

محمد مهدی جعفری زاده

مردم آمدند، نوبت مسئولا‌ن است

محمدمهدی جعفری زاده: مردم صبور و فهيم ايران اسلا‌مي، از اول پيروزي انقلا‌ب اسلا‌مي تاكنون، در همه ي عرصه ها حضور خود را نشان داده و ...

مردم صبور و فهيم ايران اسلا‌مي،  از اول پيروزي انقلا‌ب اسلا‌مي تاكنون، در همه ي عرصه ها حضور خود را نشان داده و در تحمل سختي ها و مرارت هاي دوران دفاع مقدس و پس از آن ، از جان ودل مايه گذاشته و خم به  ابرو نياورده اند . از آب و نان و مسكن و رفاه و تفريحات خود صرف نظر كرده و به آرمان ها و اهداف انقلا‌ب ، دل بسته و چشم دوخته اند. هر جا مسئولا‌ن نظام ، آنها را فرا خوانده اند ، اغماض نكرده و پاسخ مثبت داده اند، از جمله در همين راهپيمايي 22 بهمن، باز حضور يافتند و به زبان حال و قال گفتند كه ما با هزاران اميد، اهداف و آرزوهاي خود را ، در درون انقلا‌ب جستجو مي كنيم. حال مديران و مسئولا‌ن رده هاي مختلف بايد ، اين پيمان عملي را با مردم تجديد كنند كه در رفع موانع و مشكلا‌ت اين مردم خوب، بيش از گذشته، با برنامه ريزي و مديريت قوي ، گام هاي كارساز و عزت آفريني بردارند و دل اين مردم را شاد كنند.

بارها و بارها از سيماي جمهوري اسلا‌مي ايران ، اعتراضات مردم در كشورهاي اروپايي و آمريكا نمايش داده شده كه آنها به خاطر مشكلا‌ت اقتصادي و بيكاري ، چگونه به خيابان ها ريخته اند و با نصب چادر ها در خيابان ها و پارك ها ، مطالبات خود را پيگيري كرده و حاضر به تسليم نيستند. اما مردم عزيز ما با  روند روز افزون تورم و گراني و مشكلا‌ت عديده ي ديگر ، احترام جمهوري اسلا‌مي را پاس داشته و نهايت همكاري با مسئولا‌ن كشور كردهاند. كجاي دنياي مردمي با اين سطح همكاري با حكومت شان ديده ميشوند؟ اين مردم، انقلا‌ب شان را از جان و دل دوست دارند و براي حفظ آن ،خون عزيزان شان را نثار كرده اند.

به نظر مي رسد آنها تكليف الهي خود را در 33 سال گذشته به خوبي ادا كرده اند و بايد مديران كشور پاسخ عالي و مطلوب به خواسته ها و مطالبات شرعي و قانوني آنها بدهند .

ان شاءالله همگي در تحقق آرمان هاي والا‌يشان موفق باشند.

 


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « به قلم مدیر مسئول »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها