چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

خبر برگزیده

  • تصویب ۱۵ هزار میلیارد تومان برای اشتغال پایدار روستایی

    معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از آغاز رویداد ملی مدار با هدف حمایت از کسب و کارهای مولد، دانش‌بنیان، اشتغال‌زا و روستایی در کشور خبر داد و گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان منابع برای طرح اشتغال پایدار روستایی اختصاص پیدا می‌کند.

    چهار شنبه 2 اسفند 1402

    تصویب ۱۵ هزار میلیارد تومان برای اشتغال پایدار روستایی
  • ۵۵۷ بانوی ایرانی به دلیل ناتوانی در پرداخت دیون مالی در زندان هستند

    رئیس هیئت امنای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند گفت: اکنون ۵۵۷ زن ایرانی نه با ارتکاب اعمال مجرمانه که به صرف ناتوانی در پرداخت دیون مالی در ندامتگاه‌های سراسر کشور در حبس به سرمی‌برند.

    چهار شنبه 2 اسفند 1402
  • انعقاد قراردادهای اجاره تا پایان سال فقط از طریق سامانه «خودنویس»

    معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: تا پایان امسال انعقاد قراردادهای اجاره فقط از طریق سامانه خودنویس امکان‌پذیر خواهد بود.

    چهار شنبه 2 اسفند 1402
  • ۲ میلیون بیمار صعب‌العلاج نشان‌دار شدند

    مدیرعامل بیمه سلامت از نشان‌دار شدن دو میلیون بیمار صعب‌العلاج خبر داد.+ تحلیل خبر

    سه شنبه 1 اسفند 1402
  • کدام دهک‌ها مشمول پرداخت حق بیمه سلامت هستند

    مدیر کل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سوابق بیمه‌ای بیمه شدگان تکمیل کننده پرونده الکترونیک سلامت است.

    سه شنبه 1 اسفند 1402
  • وقفه ۳ ماهه در ترخیص قطعات خریداری شده هواپیماها

    مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برنامه امسال ما سرخط آوردن ۲۵۰ فروند هواپیما بود، اما به دلیل برخی مشکلات از جمله وقفه سه ماهه در ترخیص قطعات خریداری شده، فقط بخشی از آن عملیاتی شده است.

    سه شنبه 1 اسفند 1402
  • اگر ترامپ در انتخابات آمریکا پیروز شود، رهبران روسیه جشن می‌گیرن

    مشاور امنیت ملی سابق آمریکا گفت که اگر رئیس‌جمهور سابق این کشور یک دوره دیگر در کاخ سفید بر کرسی ریاست بنشیند، رهبران روسیه جشن خواهند گرفت.

    سه شنبه 1 اسفند 1402
  • کاهش قدرت خرید مردم، سرانه مصرف گوشت قرمز را نصف کرد

    رویداد ۲۴ ایلنا نوشت: مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک گفت: سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور باید به ۱۲ کیلو در سال بازگردد و نصف شدن سرانه مصرف به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و حذف شدن گوشت از سبد خرید دهک‌هایی از جامعه و کاهش خرید دهک‌هایی دیگر اتفاق افتاده است. افشین صدر دادرس، مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور در تشریح آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز گفت: در شرایط کنونی نمی‌توان انتظاری برای کاهش قیمت گوشت قرمز داشت هرچند در نیمه دوم سال جاری مقامات مسئول پیوسته در رسانه‌ها وعده تحقق این امر را می‌دهند، اما همان‌طور که می‌بینیم اتفاق جدیدی رخ نداده است.+ تحلیل خبر

    دوشنبه 30 بهمن 1402
  • برگزاری آیین گشایش نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های مجازی کشور

    بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های مجازی کشور با حضور محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را آغاز می‌کند.

    دوشنبه 30 بهمن 1402
  • جهان‌شهر شیراز در مسیر تعالی و تحول است

    شهردار شیراز در پنجمین نشست «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» که با موضوع «سازوکارهای افزایش مشارکت مردمی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری؛ از طریق جذب سرمایه‌های خرد» برگزار شد این نوید را به شهروندان شیراز داد که جهان شهر شیراز در مسیر تعالی و تحول است و اتفاقات خوبی در آینده این شهر رقم خواهد خورد.

    دوشنبه 30 بهمن 1402
  • «ایران» قلب ترانزیت جهان، ولی سهم 7/1 درصد برای ترانزیت ریلی آن

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: در کشور بیشتر از ۱۰ درصد حمل و نقل ریلی نداریم و در ترانزیت هم این عدد ۱.۷ درصد است.

    دوشنبه 30 بهمن 1402
  • گلایه مردم از بی‌عدالتی در پرداخت مالیات

    رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه نباید منابع بودجه دولت را به یک جریان درآمدی ناپایدار مثل نفت گره بزنیم، گفت: مالیات بیش از ۵۰ درصد اصناف و مشاغل صفر مطلق است و حدود یک درصد ۵۰ درصد مالیات این حوزه را پرداخت می‌کنند.+ تحلیل خبر

    یکشنبه 29 بهمن 1402
  • پیگیر رفع مشکل مسکن فرهنگیان خواهم بود

    استاندار فارس با تاکید بر حل و پیگیری مسئله مسکن فرهنگیان گفت: پیگیری این مسئله از طریق دولت و وزارت آموزش و پرورش در اولویت کاری قرار می‌گیرد.

    یکشنبه 29 بهمن 1402
  • به معاون رئیسی گفتم برای اینکه مردم ۱۱ اسفند پای کار بیایند،۴ کار را انجام دهید

    یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: برای نظام جمهوری اسلامی صاف و استوار و مقاوم نایستادیم که بگوییم این وکیلی که من به آن رأی دادم، باید پاسخگو باشد یا نباشد؟ متاسفانه در این قسمت اراده خودمان را به کار نبردیم، لذا جامعه ما رهاست، قلم رهاست، زبان رهاست، عقیده رهاست و هر کسی هرچه دلش می‌خواهد می‌گوید.

    یکشنبه 29 بهمن 1402
  • اعلام تعرفه واردات خودروهای برقی

    مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت گفت: از آنجا که چین خودروهای برقی را با کیفیت مطلوب و قیمت‌های رقابتی تولید کرده بیشتر خودروهای برقی که به ایران وارد می‌شود محصول این کشور است اما واردات از کشورهای اروپایی هم صورت می‌گیرد.

    یکشنبه 29 بهمن 1402
  • با اجرای فیبر نوری، تا دهه‌های آینده نیاز به هیچ زیرساخت جدیدی نخواهیم داشت

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که، افزون بر ۴۰ میلیون نفر در کشور از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند، گفت: این کار با تلاش شبانه روزی جوانان متخصص و نخبه اتفاق افتاد و وزارت ارتباطات نیز حمایت‌های بی‌سابقه‌ای را انجام داده است.+ تحلیل خبر

    شنبه 28 بهمن 1402