جمعه 14 اردیبهشت 1403 5/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

چهار شنبه 28 اردیبهشت 1390 ، 49 : 19

کد خبر : 111

از 0 نفر 0

اطلاعیه شماره یک: آغاز به کار سایت روزنامه طلوع

اطلاعیه شماره یک: آغاز به کار سایت روزنامه طلوع

وب سایت جدید روزنامه طلوع رسماً راه اندازی شد.

وب سایت جدید روزنامه طلوع رسماً راه اندازی شد.

وب سایت جدید روزنامه طلوع به طور رسمی با امکانات بیشتر و طراحی متفاوت، از این پس توسط مخاطبین محترم قابل بهره برداری است.

از جمله امکانات وب سایت جدید می توان به دانلود کلیه صفحات روزنامه به صورت عکس و PDF، دانلود ویژه نامه ها به صورت عکس و PDF، گزیده اخبار چاپ شده در روزنامه به صورت متن و عکس، تبلیغات اینترنتی و عکس های منتخب اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اخباری که در سایت قرار می گیرند با توجه به اهمیت و به صورت انتخابی در سایت قرار داده می شوند و الزاماً تمامی مطالب روزنامه و یا اخبار شهرستان ها در سایت قرار داده نمی شود.

همچنین برای سهولت استفاده بازدیدکنندگان محترم کلیه صفحات روزنامه، هم به صورت عکس و هم به صورت PDF(با کیفیت بالا) در سایت قرار داده شده است.

بازدیدکنندگان محترم می توانند نظرات خود را در بخش نظرات ذیل مطالب سایت (به جز در بخش دانلود صفحات) قرار دهند تا پس از تایید، توسط سایر بازدیدکنندگان قابل رویت باشد.


ارسال دیدگاه Post comments


comment

مهدی کشاورز شهرستان خرامه

با سلام خسته نباشیدخدمت کارکنان محترم روزنامه ورزین طلوع از اینکه اقدام به را اندازی سایت نمودیده ایدکمال تشکر و قدر دانی راداریم وتبریک عرض می نماییم چرا که باعث دسترسی سریع و آسانتر به محتویات و اخبار واطلاعات می گرددامیدوارم که همیشه سلامت وپیروز سربلند باشید با تشکروسپاس مهدی کشاورز مدیر روابط عمومی فرمانداری خرامه

1390/3/7

comment

دکتر غریب فاضل نیا

برادر ارجمند جناب آقای محمد مهدی جعفری زاده مدیر مسئول و سردبیر محترم روزنامه طلوع سلام علیکم اهتمام حضرتعالی در عرصه مطبوعات کشور، استان و شهرستان از جهات مختلف برجسته و شایسته بهترین تقدیر هاست. در همین راستا به سهم خود از راه اندازی سایت اینترنتی روزنامه وزین طلوع که امروز و بدین طریق شعاع انتشارش همچون انوار بی انتهای خورسید عالم گیر شده است را تبریک می گویم. برای حضرتعالی که حقیقتاً عمرتان را صرف آگاه سازی و اطلاع رسانی به جامعه نموده اید و خود از نزدیک شاهد سختی های کار مطبوعاتی شما بوده ام آرزوی سلامت و موفقیت بیش از پیش از خداوند منان دارم. همچنین برای همه دست اندرکان و کارکنان پرتلاش آن روزنامه نیز آرزوی موفقیت دارم. ارادتمند کوچک شما دکتر غریب فاضل نیا

1390/3/11

comment

مالکی

باسلام وادای احترام خدمت استاد جعفری زاده این تحول عظیم رابه فال نیک گرفته پیشرفت هرچه بیشتر روزنامه باارزش طلوع راآرزومندیم.

1390/4/2

comment

محمدابراهیم خورشیدی

با درود و سپاس از همگی دست اندرکاران نشریه طلوع بویژه آقای جعفری زاده وبا تبریک به مناسبت راه اندازی سایت و با آرزوی پیشرفت و بهروزی برای شما

1390/6/21

آخرین عناوین « خبر آنلاین »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها