چهار شنبه 29 فروردین 1403 4/17/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 7 فروردین 1402 ، 54 : 20

کد خبر : 26601

از 0 نفر 0

نخستین بازدید میدانی مدیریت شهری شیراز از پروژه‌های کلان عمرانی در سال ۱۴۰۲

نخستین بازدید میدانی مدیریت شهری شیراز از پروژه‌های کلان عمرانی در سال ۱۴۰۲

پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز از پنجم فروردین کار خود را آغاز کرده‌اند و مدیریت شهری امروز با همراهی مسوولینی از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، از این پروژه‌ها بازدید و آخرین وضعیت آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز از پنجم فروردین کار خود را آغاز کرده‌اند و مدیریت شهری امروز با همراهی مسوولینی از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، از این پروژه‌ها بازدید و آخرین وضعیت آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش دریافتی روزنامه طلوع از روابط عمومی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در این بازدید اظهار کرد: در ادامه بازدیدهای پروژه‌های عمرانی، امروز نخستین بازدید میدانی در سال جدید از چهار پروژه بزرگ، مهم و تأثیرگذار این کلان‌شهر که توسط شهرداری شیراز اجرا می‌شود، انجام شد.
به گفته شهردار شیراز، همه پروژه‌‌ها فعال هستند و طبق برنامه زمان‌بندی کار خود را پیش می‌برند‌.
این مقام ارشد شهری شیراز در ادامه به تشریح بازدیدهای میدانی انجام شده پرداخت و پروژه تقاطع غیرهمسطح احمد بن موسی(ع)- نواب صفوی که بخشی از بار ترافیکی بلوار رحمت از طریق بلوار سرداران، پل غدیر، پل مدافعان سلامت، بلوار احمدبن موسی و کمربندی جنوب را هدایت خواهد کرد، بسیار فعال ارزیابی و بیان کرد: این پروژه از زمان‌بندی جلوتر حرکت می‌کند.
او با بیان اینکه در ادامه پروژه بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی را در دو ضلع شرق و غرب مورد بازدید قرار دادیم، تصریح کرد: این پروژه که یکی از مسیرهای اصلی در راستای تکمیل رینگ شرقی-غربی شیراز بوده، هم به خوبی کار خود را پیش می‌برد که امیدواریم در نیمه نخست سال به بهره‌برداری برسد.
شهردار شیراز بیان کرد: بازدید میدانی از پروژه زیرگذر گویم که محوری شریانی در راستای اتصال این کلان‌شهر به استان‌های غربی بوده و محوری مهم و تاثیرگذار است، از جهات مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در این راستا مسائل مهم مطرح و تصمیمات لازم گرفته شد‌.
پروژه ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ در بولوار آفرینش مقصد نهایی مدیریت شهری شیراز بود که شهردار شیراز در این خصوص گفت: حدود یک کیلومتر از آن در آینده نزدیک مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بررسی‌های لازم در مورد ۳ کیلومتر از این فاز و ۴ کیلومتر فاز بعد انجام شد.
این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با تصریح بر جهش عمرانی این کلان‌شهر بیان کرد: پروژه‌های عمرانی با قدرت و سرعت کار خود را پیش برده و امیدواریم با عزم راسخ و اراده موجود، بتوانیم با تحویل به موقع آن‌ها برای خدمات بهتر به همشهریان، تحول ایجاد کنیم‌.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: جهش عمرانی این کلان‌شهر با اجرای سریع و عدم تعطیلی پروژه‌ها در دستور کار مجموعه شهرداری و شورا قرار گرفته است.
علی‌اکبر سلطانی لازمه این اتفاق را سرکشی، نظارت و پیگیری مستمر انجام پروژه‌های عمرانی شهر شیراز دانست.
این نماینده پارلمان محلی شیراز با بیان اینکه امروز ۴ پروژه کلان عمرانی مورد بازدید قرار گرفت، گفت: مسائل این پروژه‌ها و برنامه زمان‌بندی و میزان اجرای عملیات عمرانی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد‌.
رئيس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: این بازدیدهای عمرانی علاوه بر جدیت در روند اجرا در سال جدید، موجب تحول و سرعت گرفتن پروژه‌های اصلی خواهد شد‌‌.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر آنلاین »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها