سه شنبه 28 فروردین 1403 4/16/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 27 تیر 1396 ، 51 : 12

کد خبر : 15853

از 0 نفر 0

مسئول انجمن ائتلاف سپید نظام پزشكي استان فارس خبرداد؛ 30 تیرماه زمان برگزاری انتخابات جامعه نظام پزشکی

مسئول انجمن ائتلاف سپید نظام پزشكي استان فارس خبرداد؛  30 تیرماه زمان برگزاری انتخابات جامعه نظام پزشکی

سخنگو ومسئول ائتلاف سپید (لیست امید) انتخابات نظام پزشكي استان فارس گفت: انتخابات قدیمی‌ترین سمن نظام پزشکی کشور روز جمعه 30 تیرماه جاری  از ساعت 8 صبح تا 20 به دو صورت حضوری و الکترونیکی برگزار خواهد شد.

سخنگو ومسئول ائتلاف سپید (لیست امید) انتخابات نظام پزشكي استان فارس گفت: انتخابات قدیمی‌ترین سمن نظام پزشکی کشور روز جمعه 30 تیرماه جاری  از ساعت 8 صبح تا 20 به دو صورت حضوری و الکترونیکی برگزار خواهد شد.
 سرویس خبری/ خدیجه غضنفری: صابر فرخی لاریجانی با بیان اینکه برای اولین انتخابات جامعه نظام پزشکی به صورت الکترونیکی  بر روی تلفن‌های همراه خواهد بود در نشست خبری در جمع خبرنگاران، گفت: افرادی که عضو سازمان نظام پزشکی هستند می توانند از طریق تلفن همراه خود نیز در انتخابات شرکت کنند.
وی درباره میزان مشارکت افراد در این انتخابات دردوره‌های قبل افزود: در استان فارس شاهد مشارکت 25 تا 30 درصدی اعضا در این انتخابات بوده‌ایم و این در حالی است که امیدواریم در انتخابات پیش رو این آمار به 50 درصد برسد.
به گفته فرخی 104 نفر براي انتخابات نظام پزشكي استان فارس ثبت نام کردند که بعد از انجام رصدهاي اوليه، 30 نفر در سبد انتخاب قرار گرفتند كه در نهايت اسامی 16 نفر نهايي شده ‌است.
وی با بیان اینکه رویکرد این لیست استفاده از تمام ظرفیت‌های استان و کشور خواهد بود، اضافه کرد: در این هیئت نگاهی صنفی نخواهیم داشت.وی ادامه داد: اعضای لیست سپید به دنبال توجه وحل مسائل صنفی و احیای قوانین مغفول مانده در نظام پزشکی باشد.
فرخی لاریجانی افزود: حل مشکلات جامعه رادیولوژی، پاتوبیولوژی و مشکلات مرتبط با تعرفه گذاری از برنامه هایی است که این لیست برای آینده در نظر دارد روی آن کار کند و امیدواریم حمایت  خوبی از جامعه پزشکی داشته باشیم.
سخنگو و مسئول انجمن ائتلاف سپید استان فارس افزود: یکی از فعالیت‌های مؤثری که این  لیست خواهد داشت حضور فعالانه در بحث آموزش عوامل حوزه درمان است و سعی شده است که با آموزش‌های مناسب شاهد کاهش حجم جرائم پزشکی در رویکرد انتظامی نیز باشیم.
فرخی در خصوص جامعه هدف و رأی دهنده انتخابات نیز بیان کرد: در انتخابات جامعه نظام پزشکی شاهد ایجاد 200 هزار حساب کاربری بوده‌ایم که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اعضای جامعه نظام پزشکی در نظر گرفته است.
علی رضا مصباحی یکی از اعضای لیست سپید جامعه نظام پزشکی نیز در این نشست با بیان اینکه لیست امید و نظام پزشکی گروهی نبوده که تنها به فکر جامعه و کادر پزشکی نیست.
 وی افزود:  افراد حاضر در صنف پزشکی نیز مانند دیگر اصناف می‌توانند دچار اشتباه و مشکل شوند اما وظیفه نظام پزشکی است که با آنها برخورد قاطع داشته باشد تا جایگاه پزشکان با مشکل مواجه نشود و از طرفی دیگر مردم نیز باید با این گروه همکاری نزدیک داشته باشند.
 دبیر انجمن راینولوژی ایران تأکید کرد: در انجمن برای اولین بار کمیته اخلاق پزشکی راه اندازی شد و زمانیکه مطلع می شویم از تخلف، حتی اگر بیمار شکایتی نداشته باشند خود ما ورود و با متخلف برخورد می‌کنیم.
  گفتنی است که اعضای ائتلاف سپيد انتخابات نظام پزشكي استان فارس، دكتر سيد علي‌رضا مصباحي، دكتر اسداللهي، دكتر سيد منيرالدين دبيري، احمد موذن‌زاده، دكتر سيدعظيم عظيمي‌فر، دكتر امير اعظمي، دكتر نويد ناصري، دكتر مهدي امانت، دكتر جواد دهقان، دكتر وحيده اطمينان، علي‌رضا شكيبافر، دكتر مهدي رضائي، دكتر فيض‌الله منصوري و دكتر فرزاد ضياء و دكتر صابرفرخي‌لاريجاني هستند.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر آنلاین »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها