چهار شنبه 3 مرداد 1403 7/24/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 14 اسفند 1401 ، 52 : 18

کد خبر : 26554

از 0 نفر 0

توسط شرکت همیارنت؛

اختتامیه رویداد استارتاپی گردشگری، فناوری و آینده برگزار شد

اختتامیه رویداد استارتاپی گردشگری، فناوری و آینده برگزار شد

با حضور مسئولان کشوری و استانی اختتامیه رویداد استارتاپی گردشگری، فناوری و آینده توسط شرکت همیارنت با محوریت گردشگری بر پایه فناوری‌های نوین با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

با حضور مسئولان کشوری و استانی اختتامیه رویداد استارتاپی گردشگری، فناوری و آینده توسط شرکت همیارنت با محوریت گردشگری بر پایه فناوری‌های نوین با معرفی نفرات برتر برگزار شد.
نیازمند نگاه‌های جدید برای توسعه گردشگری هستیم
سرویس خبری/ خدیجه غضنفری: محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در این مراسم گفت: بیش از پنجاه اثر به دبیرخانه رویداد ارسال شده که همه ایده‌ها همانند گوهر برآمده از فکر، ذهن و همدلی برای ما ارزشمند است.
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: با رشد تکنولوژی در دنیا نیازمند نگاه‌های جدید برای توسعه گردشگری هستیم و باید فاصله‌ها را کم کرده و به نسل جوان نوآور به صورت ویژه توجه کنیم.
فرخ زاده با بیان اینکه از دو سال قبل موضوع برگزاری رویدادهای استارتاپی به عنوان راهبرد در هیئت مدیره شرکت همیارنت مطرح شد افزود: خرسندیم از اینکه در سالی که به نام شرکت‌های دانش بنیان نامگذاری شده و دغدغه رهبری پرداختن به موضوعات فناوری است توانستیم با همت مجموعه همیاری‌های شهرداری و استفاده از ظرفیت اساتید فن و موفق صنعت گردشگری به این مهم جامه عمل بپوشانیم.
وی ابراز امیدواری کرد هم‌اندیشی همکاری و همدلی ایجاد شده بین متولیان گردشگری در چنین رویدادهایی بتواند تهدیدها را تبدیل به فرصت کند.
سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس را پایلوت پرورش جوانان نخبه در زمینه‌های علمی خواهیم کرد
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس نیز گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس را پایلوت پرورش جوانان نخبه در تمامی زمینه‌های علمی خواهیم کرد و در این در مجموعه مکلف به حمایت و توانمندسازی نخبگان برای توسعه استان فارس هستیم.
علی سید نصیری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مدیران و برنامه ریزان شهری دستیابی به توسعه پایدار شهری است، افزود: یکی از راه‌های دستیابی به توسعه پایدار شهری توجه به توسعه گردشگری شهر است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس اظهار داشت: مقرر شد این سازمان پایلوت جذب و توانمندسازی نخبگان در زمینه‌های علمی و حوزه‌های مختلف شود.
سید نصیری با اشاره به اینکه 45 تیم در 11 محور با پراکندگی استانی، شهرستانی در این رویداد شرکت کردند، عنوان کرد: جای خرسندی است که با پوشش خبری مناسب از روستاهای توابع فارس و خوزستان نیز ایده‌های ارزشمندی به دبیرخانه ارسال شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس، خاطرنشان کرد: با حمایت دو هلدینگ اقتصادی بزرگ، کارت طلایی به شرکت‌کنندگان جهت کمک و حمایت به صاحبان ایده پرداخت می‌شود.
مدیرعامل شرکت همیارنت به عنوان مجری برگزاری این رویداد استارتاپ‌ویکند شرکت همیارنت با محوریت گردشگری بر پایه فناوری‌های نوین در راستای حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان در حوزه گردشگری و فناوری اطلاعات گفت: این استارتاپ‌ویکند متشکل از ۱۳ کارگاه و سپس تهیه مستندی از انتقال تجربیات افراد برجسته حوزه گردشگری و بعد از آن برگزاری پنل تخصصی به سبک تد توسط فعالان موفق این حوزه برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با حضور اساتید برجسته تهران و شیراز به‌صورت حضوری و رایگان برای عموم صورت پذیرفت.
بنان ماه افزود: محورهای این رویداد براساس تلفیقی از فناوری و گردشگری در تمام زیرشاخه‌های آن در نظر گرفته شد تا نگاهی جامع از تأثیر دانش بر صنعت گردشگری به نمایش گذاشته شود.
بنا بر این گزارش در این رویداد ۱۳۴ نفر جهت ارائه توانمندی‌های خود ثبت‌نام نموده و با ارائه ایده‌های نوآورانه در مرحله پیش داوری از میان ۴۵ ایده، تعداد ۱۶ ایده جهت شرکت در رقابت اصلی انتخاب و درنهایت با نظر هیئت داوران به نفرات برتر جوایزی اهداء گردید.
بنان ماه در پایان با قدردانی از تمام عوامل برگزاری رویداد به ویژه حمایت سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس اظهار کرد: استارتاپ‌ویکند در ایران به علاقه‌مندان کمک خواهد کرد که ایده‌های نوآورانه و واجد شرایط با حمایت‌های مالی توسط سرمایه‌گذاران و نهادهای مربوطه بتوانند نقش موثری در بهبود کیفیت خدمات شهروندی و بالا بردن سطح کیفی فعالیت‌ها، ایفا نموده و در کمترین زمان ممکن ایده خود را به مرحله اجرا در آورند.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها