چهار شنبه 3 مرداد 1403 7/24/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 14 فروردین 1402 ، 06 : 19

کد خبر : 26607

از 0 نفر 0

شهردار منطقه چهار شیراز خبر داد؛

افزایش ۲ برابر اعتبارات منطقه ۴ شیراز

افزایش ۲ برابر اعتبارات منطقه ۴ شیراز

شهردار منطقه چهار از افزایش بیش از دو برابری اعتبارات عمرانی و جاری این منطقه در سال ۴۰۲ خبر داد.

شهردار منطقه چهار از افزایش بیش از دو برابری اعتبارات عمرانی و جاری این منطقه در سال ۴۰۲ خبر داد.
به گزارش روزنامه طلوع به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام‌الدین اسدزاده در جمع اهالی مسجد فاطمه الزهرا سلام الله منطقه چهار واقع در بولوار امیرکبیر اظهار داشت: در سالی که گذشت برنامه هر دوشنبه یک محله و یک مسجد در محلات مختلف منطقه چهار دنبال و در کنار یاوران محله تلاش شد هر هفته در یک محله و یک مسجد حضور داشته و میز خدمت را از اتاق‌های دربسته به مساجد و در جمع مردم بیاوریم تا مسائل و مشکلات شهروندان منطقه با حضور معاونان بررسی شود.
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سال آینده اعتبارات شهرداری منطقه چهار که امسال ۲۳۶ میلیارد تومان بود، به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.
شهردار منطقه چهار بیان کرد: با این اعتبار خدمات عمرانی در محلات این منطقه شهری بر اساس اولویت‌هایی که در بازدیدهای میدانی از محلات احصا شده و یاوران شورا نیز بر آن تاکید داشتند اجرایی می‌شود.
اسدزاده در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به درخواست شهروندان مبنی برترمیم آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح منطقه چهار تصریح کرد: مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای انجام عملیات آسفالت در سال آینده اختصاص داده شده که با انجام آن بسیاری از معضلات و مشکلات حل می‌شود.
وی بیان کرد: در طرح نهضت آسفالت شهرداری شیراز تحول خوبی را در ساماندهی معابر شهری و رفع مشکلات شاهد خواهیم بود.
اسدزاده همچنین به طرح‌های مختلف اجرا شده در سطح منطقه چهار برای خدمت به اقشار مختلف شهروندان منطقه اشاره و بیان کرد: طرح همسان سازی پیاده‌روها، برای اولین بار در سطح شیراز با ایجاد خط نابینایان در حد فاصل فلکه فرودگاه در بلوار امیرکبیر تا چهارراه سرباز انجام شد.
وی افزود: برای جابجایی ترمینال باربری نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده که به دنبال این هستیم که آن را به سایت جاده نیروگاه منتقل کنیم.
شهردار منطقه چهار همچنین در پاسخ به سؤال دیگر شهروندان درباره طرح جابجایی مخازن حمل سوخت از این منطقه نیز گفت: مذاکراتی با شرکت نفت صورت گرفته و امیدواریم از سال آینده نیز جابجایی مخازن نفتی نیز آغاز شود.
اسدزاده در پاسخ به سوالی دیگر درباره تقاطع غیرهمسطح سرباز بیان کرد: تقاطع سرباز از گردونه تقاطع خارج و به رحمت- سفیر تبدیل شد.
اسدزاده درباره آخرین وضعیت ساخت ایستگاه مترو میدان فرودگاه نیز گفت: این ایستگاه مترو نیز بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است بهار سال آینده راه‌اندازی می‌شود.
شهردار منطقه چهار همچنین با قدردانی از مشارکت مردم در پرداخت عوارض تصریح کرد: فیش عوارض ۶۶ هزار کد نوسازی در منطقه چهار توزیع شده که درخواست ما از شهروندان پرداخت به موقع این عوارض و کمک به شهرداری در توسعه و عمران شهری است.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها