شنبه 8 اردیبهشت 1403 4/27/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

شنبه 26 اسفند 1402 ، 56 : 17

کد خبر : 27686

از 0 نفر 0

استاندار فارس:

ضلع جنوبی زیرگذر گویم زیر بار ترافیک می‌رود

ضلع جنوبی زیرگذر گویم  زیر بار ترافیک می‌رود

خودروهای سنگین اصلی‌ترین دلیل ایجاد ترافیک در این محور

استاندار فارس بصورت میدانی از پروژه در حال اجرای زیرگذر گویم که یکی از اصلی‌ترین محورهای دسترسی به آزادراه شیراز به اصفهان هست، بازدید کرد.

استاندار فارس بصورت میدانی از پروژه در حال اجرای زیرگذر گویم که یکی از اصلی‌ترین محورهای دسترسی به آزادراه شیراز به اصفهان هست، بازدید کرد.
به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه بصورت میدانی و سرزده از طرح در حال ساخت زیرگذر گویم و محور ورودی آزادراه شیراز -اصفهان بازدید کرد.
استاندار فارس در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: در آستانه نوروز ۱۴۰۳ جهت تسهیل در رفت و آمد مسافران نوروزی بصورت میدانی وضعیت زیرگذر در حال احداث گویم و ورودی آزادراه شیراز به اصفهان بررسی شد؛ در محدوده گویم ترافیک سنگین در برخی ساعات روز مانع رفت و آمد آسان است.
وی عبور خودروهای سنگین را یکی از اصلی‌ترین دلایل ایجاد ترافیک در این محدوده عنوان کرد و افزود: علی‌رغم ممنوع بودن عبور این وسایل ازادراه متاسفانه برخی از رانندگان با بی‌توجهی به قانون از این مسیر عبور می‌کنند که طی هماهنگی انجام شده با فرمانده انتظامی استان مقرر شد نظارت‌های بیشتری در این زمینه انجام شود و از رفت و آمد این وسایل در این مسیر جلوگیری به عمل آید.
ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود، ابراز امیدواری کرد ضلع جنوبی زیرگذر گویم، طی روزهای آینده زیر بار ترافیک رود و خاطرنشان ساخت: با تکمیل این پروژه و قطعه هفت آزادراه خودروهای سنگین می‌توانند ازادراه شیراز اصفهان استفاده کنند.وی در پایان از آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها