چهار شنبه 3 مرداد 1403 7/24/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 19 تیر 1403 ، 23 : 18

کد خبر : 27953

از 0 نفر 0

نماینده شیراز و زرقان در مجلس:

عملکرد چندین دستگاه دولتی در استان فارس، قابل دفاع نیست

عملکرد چندین دستگاه دولتی در استان فارس، قابل دفاع نیست

نماینده شیراز و زرقان در مجلس معتقد است؛ هر فرد دیگری هم به جز دکتر پزشکیان بر کرسی قوه مجریه تکیه زده بود بعضی از مدیریت‌ها باید در استان تغییر می‌یافت چرا که بعضی از این مدیریت‌ها به دلیل ضعف جدی نیاز به تغییر و تحولات دارد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس معتقد است؛ هر فرد دیگری هم به جز دکتر پزشکیان بر کرسی قوه مجریه تکیه زده بود بعضی از مدیریت‌ها باید در استان تغییر می‌یافت چرا که بعضی از این مدیریت‌ها به دلیل ضعف جدی نیاز به تغییر و تحولات دارد.
جعفر قادری در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه طبیعی است که دولت جدید مدیران را طبق دیدگاه و سیاست‌های خودش انتخاب کند، افزود: نحوه تغییر مدیران بستگی به نگاه دولتمردان دارد و تغییرات کامل مدیران و استفاده از طیف‌های مختلف در سطوح مدیریتی استان بستگی به روش و دیدگاه‌های دولت جدید دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه باید منتظر ماند و دید که دولت در مرحله نخست از چه افرادی به عنوان وزیر استفاده می‌کند و بعد انتظار تغییرات درون استان‌ها را داشت، ادامه داد: هنوز زود است که بخواهیم در مورد تغییرات در استان‌ها صحبت کنیم.
تلاش جهت استفاده از نیروهای فارس همسو با دولت در کابینه
وی با بیان اینکه باید تمام تلاشمان را جهت استفاده از نیروهای استان فارس همسو با دولت در کابینه و در سطح ملی انجام دهیم، یادآور شد: معتقدم به رغم اقدامات مناسبی که در استان انجام شده است اما هنوز بعضی از مجموعه‌های استان نتوانستند انتظارات و توقعات را برآورده کنند.
نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه در بعضی از حوزه‌ها مصوبات خوبی دریافت کردیم اما مدیران در اجرای این مصوبات نمودی نداشته‌اند، بیان کرد: با توجه به اینکه در بخش بهداشت و درمان در یک اقدام بی سابقه مجوزهای مناسبی جهت احداث بیمارستان‌ها دریافت شده است اما اجرا و شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها هنوز انجام نشده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه مدیران بهداشت و درمان استان فارس می‌توانستند با استفاده از قانون مولد سازی و فروش اموال و دارایی عملیات آغاز این پروژه‌های مهم را آغاز کنند، ادامه داد: در حوزه‌های راهداری و مسکن اقدامات خوبی انجام شده است و تغییر و تحولاتی که رخ داده نیاز است تا از نیروهای توانمندتری استفاده شود.
قادری با بیان اینکه حوزه عملکردها در بخش کار و تعاون قابل دفاع نیست، بیان کرد: اما در بخش‌های دیگر هم نیاز به بررسی است و باید اجازه دهیم که وزرا در سطح ملی انتخاب شوند و بعد به موضوعات و مسائل استانی بپردازیم.
نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه در حال حاضر اطراف شیراز زمین برای واگذاری در شهرک‌های صنعتی وجود ندارد و عملکردهای این حوزه به هیچ وجه قابل دفاع نیست، تصریح کرد: اگرچه اقداماتی در این حوزه انجام شده است اما نیاز است تا اتفاقات مهم‌تر و جدی‌تری رخ دهد و باید شهرک‌های صنعتی اطراف شیراز را توسعه دهیم.
تغییرات متعدد در حوزه گردشگری ثبات فارس را گرفته است
وی معتقد است؛ تغییرات متعدد در حوزه گردشگری باعث شده تا ثباتی در این حوزه نداشته باشیم، گفت: قطعاً نیاز است در حال حاضر افرادی بر میراث و فرهنگی استان تکیه بزنند که بتوانند اقدامات مناسبی انجام دهند.
نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه عملکرد بعضی از مدیران با انتظارات نمایندگان فاصله دارد، تصریح کرد: بی‌شک اگر انتقادی مطرح می‌شود به معنی انجام نشدن اقدامات نیست و فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های خطوط ریلی و .... انجام شده است و نیاز است تا تکمیل و بهره‌برداری بسیاری از پروژه‌ها سرعت بگیرد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها