یکشنبه 11 شهریور 1403 9/1/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

جمعه 9 شهریور 1403 ، 46 : 17

کد خبر : 28121

از 0 نفر 0

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در فارس خبر داد؛

انجام پروژه‌های آبخیزداری جدید به صورت مشارکتی با بخش خصوصی

انجام پروژه‌های آبخیزداری جدید  به صورت مشارکتی با بخش خصوصی

اجرای طرح مدیریت جنگل‌های زاگرس در فارس

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تاکید برانجام پروژه‌های آبخیزداری جدید به صورت مشارکتی با بخش خصوصی اظهار کرد: تخصیص اعتبارات برای اجرا و تکمیل طرح‌های آبخیزداری وآبخوانداری با اولویت و به صورت ویژه در دستور کار است.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تاکید برانجام پروژه‌های آبخیزداری جدید به صورت مشارکتی با بخش خصوصی اظهار کرد: تخصیص اعتبارات برای اجرا و تکمیل طرح‌های آبخیزداری وآبخوانداری با اولویت و به صورت ویژه در دستور کار است.
به گزارش روزنامه طلوع به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس حسن وحید در بازدید ضمن قدردانی از دست اندرکاران اجرای پروژه‌های آبخیزداری در فارس بویژه حوزه‌های سیل خیز شهرستان داراب اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی و انسجام بین دستگاهی مباحث مربوط به توسعه روستایی بویژه اجرای طرح‌های آبخیزداری در بالادست حوزه آبخیز این شهرستان بویژه محدوده روستای زین آباد مورد حل و فصل قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف منابع طبیعی در طول برنامه هفتم توسعه از اجرای 20 میلیون هکتار عملیات آبخیزداری در کشور خبر داد و افزود: قرار است ۲۰ میلیون هکتار طرح آبخیزداری در عرصه‌های منابع طبیعی کشور انجام شود.
وی یادآور شد: همچنین در طول برنامه هفتم طرح‌های مختلفی دیگری از جمله اجرای طرح‌های حفاظت و احیاء مراتع، جلوگیری از روند افزایشی کانون‌های فرسایش بادی و کاهش 20 درصدی فرسایش این کانون‌ها، اجرای طرح مدیریت جنگل‌های زاگرس با هدف افزایش ضریب 20 درصدی حفاظت از این جنگل‌ها انجام خواهد گرفت.
وحید با بیان اینکه مباحث منابع طبیعی بویژه آبخیزداری اصلی‌ترین برنامه دولت است اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت 236 پروژه منابع طبیعی به ارزش 446 میلیارد تومان در کشور افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تاکید بر اجرای طرح‌های آبخیزداری وآبخوانداری تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها به صورت ویژه با جدیت بیشتر در دستور کار بوده و با پیگیری‌های صورت گرفته اجرا و تکمیل این طرح‌ها می‌بایست بیش از پیش توسعه و ادامه یابد است.
مقام عالی رتبه سازمان منابع طبیعی کشور با بیان اینکه اجرای درست پروژه‌های آبخیزداری یکی از مهمترین راهکارهای عبور از چالش‌ها و بحران‌های مختلف در حوزه منابع طبیعی است اظهار داشت: با افزایش پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری علاوه بر حفاظت خاک و توسعه منابع طبیعی می‌توان به بهبود درآمد و اشتغال بومی‌های مناطق نیز کمک کرد.
وی با تاکید برانجام پروژه‌های آبخیزداری جدید به صورت مشارکتی با بخش خصوصی اظهار کرد: تخصیص اعتبارات برای اجرا و تکمیل طرح‌های آبخیزداری وآبخوانداری با اولویت و به صورت ویژه در دستور کار است.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها