پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

خبر برگزیده

  • شناسایی و بازداشت شماری از عوامل مسمومیت در شش استان

    به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده‌اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای دانش‌آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.

    جمعه 19 اسفند 1401

    شناسایی و بازداشت شماری از عوامل مسمومیت در شش استان
  • درآمد دولت از عوارض خروج از کشور، هرماه بیشتر از ماه قبل

    به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دولت در بودجه سال گذشته پیش‌بینی کرده بود که از محل عوارض خروج از کشور در سال جاری ۱۵۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کند. اما طبق آمار در ۹ ماه سال جاری دولت توانست ۱۵۶۳ میلیارد تومان از این محل کسب درآمد کند که از میزانی که پیش‌بینی شده بود فراتر رفت.

    جمعه 19 اسفند 1401
  • عرضه خودرو در بورس به دولت واگذار شد

    به گزارش تابناک، مالک شریعتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حذف بند مربوط به عرضه خودرو در بورس از لایحه بودجه سال آینده، اظهار داشت: یکی از نمایندگان در جریان بررسی موضوع عرضه خودرو در بورس پیشنهادی داد که برای رفع ابهامات به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد.

    جمعه 19 اسفند 1401
  • اقدام‌ عاملان مسمومیت دانش‌آموزان، مصداق مُفسد فی‌الارض است

    رئیس قوه قضاییه گفت: اگر عوامل مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در مدارس برخی از استان‌ها شناسایی شوند، اقدام آنها، مصداق مُفسد فی‌الارض است.+ تحلیل خبر

    چهار شنبه 17 اسفند 1401
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سراسر کشور آغاز شد

    وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، هم‌اکنون اجرای این طرح به صورت ملی و در سراسر کشور آغاز شد.

    چهار شنبه 17 اسفند 1401
  • مصوبه مجلس به بازگشت حقوق‌های نجومی منتج می‌شود

    با مصوبه شب گذشته نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۱۴۰۲، از سال آینده امکان پرداخت حقوق‌های نجومی برای مدیران و مسئولان فراهم می‌شود.

    چهار شنبه 17 اسفند 1401
  • افزایش ۳۰ تا ۸۰ درصد قیمت قطعات خودرو در سال آینده

    عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان خودرو در جمع‌بندی بحث جلسه گفت: متأسفانه ما تا حدودی بعد از رفتن آمریکا از برجام با کاهش تیراژ موقت از بیش از ۱ میلیون خودرو به ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو رسیدیم و ایران خودرو و سایپا به دلایل سیاسی و قراردادهای خاص تعدیل نیروی مازاد خود را نداشت ولی ما مجبور به تعدیل کارگران قطعه ساز شدیم.

    چهار شنبه 17 اسفند 1401
  • ۱۳۸ دانش‌آموز در کهگیلویه و بویراحمد مسموم شدند

    معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مسمومیت ۱۳۸ نفر از دانش‌آموزان سه شهر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

    چهار شنبه 17 اسفند 1401
  • تَرکش‌های دلار به بازار مسکن خورد

    رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: قیمت ساخت هر متر مربع نهضت ملی به دو برابر قیمت سال گذشته رسیده است، در حالیکه در سال گذشته قراردادها با قیمت هر متر مربع ۴.۵ میلیون تومان منعقد شد، امروز این نرخ تا دو برابر افزایش پیدا کرده است، در واقع واحد ۱۰۰ متری نهضت ملی مسکن بیش از یک میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

    دوشنبه 15 اسفند 1401
  • مسمومیت دانش‌آموزان نوعی ترور بیولوژیک است

    محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سؤال که «با توجه به مسئولیت بررسی مسئله مسمومیت‌های اخیر دانش‌آموزان در وزارت کشور از سوی رئیس‌جمهور آیا کمیسیون جلسه‌ای با وزیر داشته یا خواهد داشت؟»، گفت: قرار است که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کار رسیدگی به مسئله مسمومیت‌ها را دنبال کند، جلسه‌ای هم پیش از این با حضور وزرای بهداشت و آموزش و پرورش و همچنین با حضور دستگاه‌های امنیتی و انتظامی از فراجا، وزارت اطلاعات و دستگاه‌های دیگر برگزار شده است.

    دوشنبه 15 اسفند 1401
  • نوجوانان و جوانان باید با ارزش کتاب و کتاب‌نویسی آشنا شوند

    استاندار فارس با بیان اینکه نوجوانان و جوانان باید با ارزش کتاب و کتاب‌نویسی آشنا شوند، ادامه داد: ما قول می‌دهیم در کنار این افراد فعال در این عرصه و مجموعه‌ها و مؤسساتی که در این زمینه فعالیت دارند باشیم.

    دوشنبه 15 اسفند 1401
  • امکان انجام خدمات قضایی و ثبت اسناد در پلتفرم‌های مجازی به صورت آنلاین فراهم می‌شود

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه را مکلف کردند تا امکان ثبت تمامی اسناد قابل ثبت در دفاتر رسمی و ارائه خدمات قضایی را برای عموم اشخاص از طریق پلتفرم‌های بخش خصوصی دارای مجوز از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به صورت آنی، غیرحضوری و خودکار فراهم کند.

    دوشنبه 15 اسفند 1401
  • مسمومیت دانش‌آموزان در شهرستان کوار استان فارس

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار گفت: حال همه دانش‌آموزانی که احساس سرگیجه و سردرد داشتند خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.+ تحلیل خبر

    یکشنبه 14 اسفند 1401
  • کیفیت پایین خودروها و استاندارد راه‌ها، دلایل اوج‌گیری آمار تلفات جاده‌ای است

    جانشین رئیس پلیس راهور فراجا معتقد است: افزایش آمار تلفات جاده‌ای با وجود شیوع کرونا و کاهش ترددهای درون و برون شهری دلایلی از جمله کیفیت پایین خودروها و دور بودن جاده‌ها از استانداردهای لازم دارد.

    یکشنبه 14 اسفند 1401
  • تشریح آیین‌نامه حمایت از نخبگان ایرانی

    رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به جزئیات آیین‌نامه حمایت از نخبگان ایرانی مشتمل بر ۱۸ ماده، گفت: برای اجرایی سازی آن کمیته مشترکی در بنیاد ملی نخبگان راه‌اندازی می‌شود.

    یکشنبه 14 اسفند 1401
  • اختتامیه رویداد استارتاپی گردشگری، فناوری و آینده برگزار شد

    با حضور مسئولان کشوری و استانی اختتامیه رویداد استارتاپی گردشگری، فناوری و آینده توسط شرکت همیارنت با محوریت گردشگری بر پایه فناوری‌های نوین با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

    یکشنبه 14 اسفند 1401