پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

خبر برگزیده

  • عزم ایران برای افزایش کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سوریه

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سوریه را دوست و برادر خودمان می‌دانیم و هر کمکی که برای افزایش کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این کشور نیاز باشد، انجام می‌دهیم.

    چهار شنبه 11 مرداد 1402

    عزم ایران برای افزایش کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سوریه
  • همه امکانات را برای گسترش نماز باید بکار گیریم

    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: دستگاه‌ها باید با بکارگیری تمامی تجهیزات و امکانات در اختیار، به رسالت مهم خود در فرهنگ سازی برای ترویج معروفات علی‌الخصوص معارف نماز و گسترش علوم قرآنی، اهتمام ویژه داشته باشند.+ تحلیل خبر

    سه شنبه 10 مرداد 1402
  • پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی آخر هفته شهرهای بالای ۴۰ درجه

    وزیر بهداشت با اشاره به عوارض گرمای بی‌سابقه هوا برای سلامت، از پیشنهاد این وزارتخانه به هیئت دولت جهت تعطیلی آخر هفته برای مناطقی که دمای بالاتر از ۴۰ درجه را تجربه می‌کنند، خبر داد.

    سه شنبه 10 مرداد 1402
  • واگذاری توسعه میادین نفتی جدید به بخش خصوصی

    سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه از تکلیف این کمیسیون به دولت درباره واگذاری فعالیت توسعه میادین نفتی جدید به بخش خصوصی خبر داد.

    سه شنبه 10 مرداد 1402
  • متنی که دولت به نام برنامه هفتم توسعه داده، اصلاً برنامه نیست

    فتح‌الله توسلی می‌گوید: برنامه هفتم توسعه که دولتمردان نوشته‌اند، بیشتر کلیات است و من خودم به این نوشته، برنامه نمی‌گویم. منظورم این نیست که چرا آن‌ها وارد جزییات نشدند، ولی اینکه هدف این باشد که با این برنامه در پنج سال آینده به یک جای قابل قبولی برسیم، مهم است.

    سه شنبه 10 مرداد 1402
  • واقع‌بین باشیم؛ امروز رضایت عمومی پایین است

    حجت‌الاسلام مصطفی پور محمدی دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با روزنامه جوان دیدگاه خود را در باره انتخابات پیش رو بیان کرده است.

    دوشنبه 9 مرداد 1402
  • اجازه حذف آموزش زبان انگلیسی از مدارس را نخواهیم داد

    اضافه شدن سایر زبان‌ها به نظام آموزشی مدارس ایرادی ندارد ولی این زبان‌ها نباید جایگزین زبان انگلیسی شود، ضمن اینکه آموزش سایر زبان‌ها نیز به شکل داوطلبانه و اختیاری باشد.

    دوشنبه 9 مرداد 1402
  • وضع هرگونه تخفیف، بخشودگی و معافیت مالیاتی در برنامه هفتم توسعه ممنوع می‌شود

    سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور از تصویب بخشی از احکام مالیاتی برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: براساس یکی از مصوبات این کمیسیون، وضع هرگونه تخفیف، بخشودگی و معافیت مالیاتی در برنامه هفتم توسعه لغو و ممنوع می‌شود.

    دوشنبه 9 مرداد 1402
  • هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودروهای داخلی انجام نشده

    رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر دولت چندان موضوع کاهش تصادفات را جدی نگرفته است، گفت: در طول سال‌های اخیر بسیاری از کارهای اساسی نظیر نوسازی ناوگان، تجهیزات و امکانات پلیس، هلال احمر، اورژانس و ... صورت نگرفته است و با وجود تاکیدات مکرر پلیس، توجه لازم به رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نشده و هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودروهای داخلی انجام نشده است.+ تحلیل خبر

    یکشنبه 8 مرداد 1402
  • اگر معرفت نباشد، شجاعت تبدیل به داعش می‌شود

    جماران نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی طی سخنانی در مسجد امام صادق (ع) اسلام‌آباد پاکستان، گفت: امروز شیعیان امیرالمؤمنین (ع) و همه مسلمانان اگر می‌خواهند حسینی باشند باید دو کار انجام بدهند؛ یک اینکه درون خودشان شجاعت و غیرت دینی را زنده نگه دارند و تقویت کنند و دو اینکه شناخت، علم و دانش خودشان و تقویت رابطه با علما را جدی بگیرند.

    یکشنبه 8 مرداد 1402
  • دولت در ۴ ماه چقدر مالیات گرفت؟

    بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی ۴ ماهه نخست امسال دولت در مجموع ۲۱۶ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

    یکشنبه 8 مرداد 1402
  • بودجه ۱۴۰۳ دوسالانه خواهد بود

    تجمیع تبصره ۱۴ در ضمن بودجه عمومی، مولدسازی درآمدهای دولت، ارائه لایحه بودجه به‌صورت دوسالانه و تکلیف طرح‌های عمرانی طولانی شده از جمله موارد مطرح شده در نخستین جلسه ستاد بودجه سال ۱۴۰۳ بود.

    یکشنبه 8 مرداد 1402
  • در دستگاه حسینی نه اختلاسی هست و نه نجومی

    آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه ما موظفیم حسینی زندگی کنیم، گفت: ملت حسینی نه بیراهه می‌رود و نه راه کسی را می‌بندد، ملت حسینی نه زیر بار ظلم می‌رود و نه ظلم می‌کند، در دستگاه حسینی، نه اختلاسی هست و نه نجومی، هر چه هست طیب و طاهر است.

    شنبه 7 مرداد 1402
  • ۴۰۰ جوان حزب‌اللهی را وارد وزارت ارشاد می‌کنیم

    وزیر ارشاد گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از ۲ سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.

    شنبه 7 مرداد 1402
  • به شش کشور آفریقایی غلات رایگان می‌دهیم

    رئیس‌جمهور روسیه گفت این کشور در چند ماه آینده غلات رایگان به شش کشور آفریقایی ارسال خواهد کرد.+ تحلیل خبر

    شنبه 7 مرداد 1402