پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

خبر برگزیده

  • برانداز واقعی آن‌هایی هستند که با تصمیمات‌شان موجب خشم جوانان می‌شوند

    نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند. نه این بچه‌ات عضو گروه منافقین شود بعد هم بیایید بگویید گولش زدند بعد در تمام مسئولیت‌ها حضور داشته باشید. بعد فردی که اتفاقاً دلبسته نظام است را بیایند برای اینکه روزگاری از کنار کسی رد شده رد صلاحیت کنند این باعث دوگانگی می‌شود که این دوگانگی نگران‌کننده است.

    یکشنبه 22 مرداد 1402

    برانداز واقعی آن‌هایی هستند که با تصمیمات‌شان موجب خشم جوانان می‌شوند
  • بیمار نباید برای درمان از شهر خودش خارج شود

    وزیر بهداشت گفت: شرایط باید به گونه‌ای باشد که بیمار برای درمان، از شهر خودش خارج نشود.+ تحلیل خبر

    شنبه 21 مرداد 1402
  • درخواست‌های محکومان امنیتی نادم بررسی می‌شود

    دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در زندان اوین گفت: تعدادی از محکومان امنیتی ابراز ندامت کرده و درخواست‌هایشان بررسی خواهد شد.

    شنبه 21 مرداد 1402
  • ضارب بانوی آمر به معروف شیرازی در زندان نظامی است

    به گزارش «تابناک»، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در پی شکل‌گیری شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر آزادی ضارب بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد متهم پرونده از زندان عمومی به زندان نظامی منتقل شده است و در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد.

    شنبه 21 مرداد 1402
  • خانواده‌ها نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروز را بخورند یا نه

    علم الهدی گفت: شاهد رشد قارچ‌گونه شرکت‌های اقتصادی ناهمسو با دولت و انقلاب هستیم که درآمدهای نجومی دارند و سطح هزینه‌ها را بالا برده‌اند و عامل ایجاد گرانی‌اند و باید با آن‌ها مقابله شود.

    شنبه 21 مرداد 1402
  • باید رسانه‌ها را نعمت بدانیم نه تهدید

    روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها، اخبار را تولید و تحلیل کند، یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.+ تحلیل خبر

    چهار شنبه 18 مرداد 1402
  • ۶۰ ماده به لایحه «حجاب» اضافه کردیم

    عضو کمیسیون قضایی مجلس می‌گوید که 60 ماده به لایحه حجاب اضافه کردیم؛ لایحه دولت و قوه قضائیه صرفاً برای مجازات بی‌حجابی بوده است.

    چهار شنبه 18 مرداد 1402
  • با یک میلیارد تومان صاحبخانه شوید!

    مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی و انبوه‌سازی تهران جزئیات طرح ساخت واحدهای کوچک متراژ برای جوانان و زوج‌های جوان را اعلام و برآورد خرید این واحدهای مبله را یک میلیارد تومان ذکر کرد.

    چهار شنبه 18 مرداد 1402
  • امیدآفرینی و مطالبه گری از مدیران، دو خواسته استاندار فارس از رسانه‌ها در روز خبرنگار

    استاندار فارس در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در شیراز از اهالی رسانه خواست امیدآفرینی و مطالبه گری از مدیران را در دستور کار خود قرار دهند.

    چهار شنبه 18 مرداد 1402
  • سرمایه‌گذار نباید برای مجوز از هفت‌خان بگذرد

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از بروکراسی اداری برای صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری گفت: چرا باید یک سرمایه‌گذار برای دریافت مجوز هفت‌خان رستم را طی کند.+ تحلیل خبر

    سه شنبه 17 مرداد 1402
  • عروس و دامادها به جای خرید طلا، بدلیجات می‌خرند

    به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران عروس و دامادها به جای خرید طلا، نقره و بدلیجات می‌خرند.

    سه شنبه 17 مرداد 1402
  • قیمت نان در 13 استان افزایش یافت

    تا پایان مرداد افزایش قیمت نان برای سایر استان‌ها از جمله استان تهران نیز اعمال خواهد شد.

    سه شنبه 17 مرداد 1402
  • از دو هزار قاضی ممکن است یک قاضی دچار لغزش شود

    رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه از میان دو هزار قاضی، ممکن است یک قاضی از حیث مالی و یا رفتاری و اخلاقی دچار لغزش شود، گفت: احتمال می‌رود لغزش همین یک قاضی به همه جامعه قضات تعمیم داده شود و این یکی از مشکلات ما است.

    سه شنبه 17 مرداد 1402
  • شغل‌هایی که در استان ایجاد می‌شود باید نصیب بومی‌ها شود

    استاندار هرمزگان در تبیین عملکرد دولت سیزدهم گفت: ۴۹۸ پروژه نیمه تمام در استان از ابتدای دولت تاکنون در استان تکمیل شده است.+ تحلیل خبر

    دوشنبه 16 مرداد 1402
  • سقوط پزشکی ایران ، به زودی!

    هنوز کیفیت علم طب و دانش و مهارت پزشکان ایرانی در سطح منطقه حرف اول را میزند و در سطح جهانی هم مورد تأیید است، ولی آسیب‌شناسانه و تیتروار درباره علل اصلی سقوط پزشکی ایران نظر می‌دهم.

    دوشنبه 16 مرداد 1402
  • رأی‌گیری استمزاجی برای بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون مشترک

    متاسفانه عزیزان ما یک رأی‌گیری استمزاجی کردند که لایحه عفاف و حجاب را شامل اصل ۸۵ کنند و بدون اینکه به صحن بیاید و همه نمایندگان نظراتشان را اعلام کنند مانند طرح صیانت به یک کمیسیون مشترک می‌رود و بدون اینکه مردم در جریان جزئیات قرار بگیرند روی آن بحث می‌کنند.

    دوشنبه 16 مرداد 1402