پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

خبر برگزیده

  • طولانی‌ترین آزادراه کشور به زودی افتتاح می‌شود

    مدیرکل دفتر امور مجریان آزادراه‌های کشور گفت: رکورد افتتاح طولانی‌ترین آزادراه در یک مرحله تا ماه آینده خواهد شکست و آزادراه شیراز- اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

    یکشنبه 5 شهریور 1402

    طولانی‌ترین آزادراه کشور به زودی افتتاح می‌شود
  • گردشگری سلامت باید تبدیل به یک عزم ملی شود

    مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت با بیان اینکه زمینه‌های گسترش توسعه گردشگری سلامت در ایران به صورت کامل فراهم است، گفت: گردشگری سلامت باید تبدیل به یک عزم ملی شود.+ تحلیل خبر

    شنبه 4 شهریور 1402
  • هفت هزار بورسیه در کنکور برای حمایت از نخبگان پیش بینی شده است

    وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هفت هزار بورسیه در دفترچه کنکور برای حمایت از نخبگان و پیشگیری از خروج آنها از کشور در دفترچه کنکور پیش بینی شده است.

    شنبه 4 شهریور 1402
  • دانش‌آموزان نخبه بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

    وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌ریزی برای ورود بدون کنکور دانش‌آموزان مستعد و نخبه حوزه‌های مختلف به دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

    شنبه 4 شهریور 1402
  • ایران سهامدار بانک بریکس خواهد شد

    صفری معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه گفت: با رئیس بانک NDB (بانک اعضای بریکس) ملاقاتی داشتم و از ایشان دعوت شد که به زودی به ایران بیایند تا ما سهمی به عنوان عضو جدید در این بانک داشته باشیم و از پتانسیل‌های این بانک جهت فاینانس پروژه‌ها استفاده کنیم.

    شنبه 4 شهریور 1402
  • از خدایمان است که ما را نقد کنند

    وزیر کشور گفت: در حال حاضر نمی‌خواهیم چهره بودن یا نبودن کسی را ارزش‌گذاری کنیم ولی از همه طیف‌های فکری در انتخابات ثبت نام کردند.+ تحلیل خبر

    جمعه 3 شهریور 1402
  • پاوربانک در پروازهای هوایی ممنوع شد

    بنا بر اعلام فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور همراه داشتن «پاوربانک» توسط زائران اربعین حسینی (ع) در خطوط هوایی کربلا ممنوع شد.

    جمعه 3 شهریور 1402
  • مدافع حرم شاهچراغ تکاور ارتش شد

    مراسم اهدای لوح، نشان و خنجر منقش به نشان تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا برگزار شد. مراسم اهدای لوح، نشان و خنجر منقش به نشان تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا برگزار شد.

    جمعه 3 شهریور 1402
  • تصمیم نهایی دولت درباره بنزین اعلام شد

    وزیر نفت اعلام کرد: دولت هیچ تصمیمی درباره افزایش قیمت بنزین نداشته‌ایم و ندارد.

    جمعه 3 شهریور 1402
  • می‌توانیم بساط فیلترشکن فروشی را جمع کنیم

    به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عیسی زارع‌پور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع درباره بررسی کیفیت اینترنت و شاخص‌های مرتبط با آن با رویکرد چالش‌های ایجاد شده برای افراد و کسب‌وکارهای مجازی با تسلیت ایام ماه صفر و شهادت امام حسن‌(ع) گفت: امیدوارم امسال اربعین باشکوهی پیش رو داشته باشیم. یک خبر خوب درخصوص اربعین برای زائران حسینی دارم؛ با تلاشی که همکاران ما انجام دادند و با تعامل خوب وزیر ارتباطات عراق هم سیم‌کارت‌های عراقی و هم اینترنت عراقی و هم رومینگ اپراتورهای داخلی امسال ارزان‌تر و با کیفیت‌تر نسبت به سال گذشته در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.+ تحلیل خبر

    چهار شنبه 1 شهریور 1402
  • اکثر مسئولین نمی‌دانند در جامعه چه می‌گذرد

    یک نماینده مجلس گفت: اصلاً جامعه کشش افزایش قیمت بنزین را ندارد البته من نشنیده‌ام که قرار است افزایش پیدا کند، در قانون بودجه امسال هم چنین چیزی پیش‌بینی نشده است.

    چهار شنبه 1 شهریور 1402
  • اضافه شدن 9 نماینده مجلس به پنج استان جنوبی کشور

    جزئیات نحوه توزیع ۴۰ کرسی جدید به نمایندگی مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

    چهار شنبه 1 شهریور 1402
  • ۶۵ درصد ساکنان کشور در شرایط فقر آبی شدید زندگی می‌کنند

    رئیس فدراسیون آب کشور با بیان اینکه ۶۵ درصد ساکنان کشور در شرایط فقر آبی شدید زندگی می‌کنند، افزود: تا سال ۲۰۴۰ ایران سیزدهمین کشور آسیب‌پذیر از بحران آب خواهد بود.

    چهار شنبه 1 شهریور 1402
  • نیازمند گفتگو هستیم، هم با مردم و هم بین خودمان

    رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه ما مسئولان نیازمند گفتگو هم با مردم و هم بین خودمان هستیم، گفت: مسئولان باید با هم حرف بزنند تا به درک مشترک از مسائل برسند نه اینکه حرف‌هایشان را در رسانه بزنند.+ تحلیل خبر

    سه شنبه 31 مرداد 1402
  • مجوز واردات خودروی دست‌دوم چینی صادر می‌شود

    رسانه‌ها جزئیاتی از آیین‌نامه واردات خودروهای دست‌دوم را به نقل از رشیدی کوچی منتشر کرده‌اند.

    سه شنبه 31 مرداد 1402
  • داده‌های امنیتی، تجاری و اقتصادی نباید شفاف شود

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: داده‌های امنیتی و تجاری نباید شفاف شوند چراکه دشمن از آنها استفاده کرده و به کشور ضربه وارد می‌کند.

    سه شنبه 31 مرداد 1402