پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

خبر برگزیده

  • هر روز جنگ، ۱۰۰ میلیون دلار خرج دارد

    اولکسی رزنیکوف، وزیر دفاع برکنار شده اوکراین که رسماً استعفا کرد، گفت که هر یک روز از جنگ در اوکراین معادل ۱۰۰ میلیون دلار هزینه دارد.

    جمعه 17 شهریور 1402

    هر روز جنگ، ۱۰۰ میلیون دلار خرج دارد
  • 4 میلیون شغل و 4 میلیون مسکن نیاز داریم

    سخنگوی دولت با اشاره به اینکه وام‌های خرد زیر ۱۰۰ میلیون نیاز به ضامن ندارد، گفت: اگر برای چنین وام‌هایی بانک‌ها ضامن خواستند، مشکل را به معاونت نظارت بانک مرکزی گزارش دهید.+ تحلیل خبر

    دوشنبه 13 شهریور 1402
  • جزئیات دریافت وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان

    رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری جزئیات دریافت وام ۲۰ میلیونی برای بازنشستگان را تشریح کرد.

    دوشنبه 13 شهریور 1402
  • وکالت بقالی نیست که بدون تخصص، پروانه صادر کنید

    موضوع صدور کلیه مجوزهای کسب و کار از جمله وکلای دادگستری از سویی نهادهایی به جز نهادهای مستقل و نیمه مستقل حقوقی، قطعاً تضییع جایگاه وکالت را به دنبال خواهد داشت.

    دوشنبه 13 شهریور 1402
  • سالانه ۵۰۰ هزار خودروی فرسوده باید از رده خارج شود

    رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس لایحه برنامه هفتم باید سالانه ۵۰۰ هزار خودروی فرسوده از رده خارج شود، گفت: ۴۵ درصد از ناوگان حمل و نقل کشور فرسوده است.

    دوشنبه 13 شهریور 1402
  • تغییر دوباره قیمت خودرو

    سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حال بررسی فهرست قیمت‌های جدید خودرو بر اساس صورت‌های مالی، آپشن ها و نرخ تورم جدید است و فهرست کامل به زودی به شورای رقابت ارسال می‌شود.+ تحلیل خبر

    یکشنبه 12 شهریور 1402
  • کلنگ‌زنی بدون مجوز سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع!

    معاون اول رئیس جمهور دستور داد که کلنگ هیچ پروژه‌ای بدون مجوز سازمان حفاظت محیط زیست به زمین نخورد.

    یکشنبه 12 شهریور 1402
  • قیمت بنزین تا پایان سال ۱۴۰۲ افزایش نمی‌یابد

    عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: افزایش قیمت بنزین، یک شایعه است که توسط برخی افراد رسانه‌ای در کشور شکل گرفت. زمانی که بخواهد بنزین افزایش قیمت داشته باشد، بایستی یک پشتوانه قانونی یا مشروعیتی داشته باشیم.

    یکشنبه 12 شهریور 1402
  • حسابداری بانک‌ها از نوع ربوی است

    مصباحی مقدم با بیان این که سود علی‌الحساب در قانون عملیات بانکی بدون ربا نیامده بود و در قوانین عملیات بانکی بدون ربا در جهان هم سابقه ندارد، گفت: وضع چنین سودی به‌خودی‌خود شاید مشکلی نداشت، اما بانک‌ها این سود علی‌الحساب را روشی قرار دادند برای بازگشت به قبل از تصویب و اجرای قوانین عملیات بانکی بدون ربا و نتیجه‌اش این شد که فاتحه اجرای این قانون خوانده شد.

    یکشنبه 12 شهریور 1402
  • خداکند آنچه امروز در بانک‌ها اتفاق می‌افتد ربا نباشد چرا که ربا اعلام جنگ با خداست

    خطیب جمعه قم گفت: ای کاش تصویب‌کنندگان قانون بانکداری بدون ربا دنباله کار را می‌گرفتند که امروز بانک‌های بدون ربای ما به برخی از بانک‌های رسمی دولتی محدود نمی‌شد، خداکند آنچه امروز در بانک‌ها اتفاق می‌افتد ربا نباشد؛ چراکه آیاتی که درباره با ربا آمده است تکان دهنده است و ربا اعلام جنگ با خداست.+ تحلیل خبر

    شنبه 11 شهریور 1402
  • می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، هفت‌روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، الان 700 روز گذشته است و خبری نیست

    محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری یکی از کاندیداها می‌گفت اگر من رئیس‌جمهوری شوم هفت‌روزه مشکل بورس را حل می‌کنم. الان ۷۰۰ روز گذشته، اما کسی مشکل را حل نکرده است.

    شنبه 11 شهریور 1402
  • دلیل عدم ثبت‌نامم در انتخابات مجلس را بعداً می‌گویم

    علی لاریجانی بعد از عبارت «خالص‌سازی» عبارت جدید «انقلابی کاسب‌کار» را به ادبیات سیاسی ایران اضافه کرد. او گفته انقلابیِ کاسب کار به دنبال این است که بگوید بقیه انقلابی نیستند، ما انقلابی هستیم و همه پست‌ها را ما باید بگیریم.

    شنبه 11 شهریور 1402
  • گرایش پزشکان به رشته زیبایی خیلی خطرناک‌تر از مهاجرت پزشکان است

    منصور جعفری نمین رئیس شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به اینکه گرایش پزشکان به رشته زیبایی خیلی خطرناک‌تر از مهاجرت پزشکان به کشورهای دیگر است، اظهار کرد: مهم‌ترین چالش آن، خالی شدن سایر ظرفیت‌های خدمات درمانی است.

    شنبه 11 شهریور 1402
  • ایراد مجدد مجمع تشخیص به طرح شفافیت

    در جلسه هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام به پنج مصوبه مجلس شورای اسلامی از حیث عدم مغایرت با سیاست‌های کلی نظام رسیدگی شد.+ تحلیل خبر

    جمعه 10 شهریور 1402
  • پخش اذان از مساجد نیویورک آزاد اعلام شد

    شهردار نیویورک هنگام اعلام آزادی پخش اذان از مساجد این شهر:‌ برادران و خواهران مسلمان ما باید بدانند که آزادی دارند با عقیده خود در شهر نیویورک زندگی کنند زیرا براساس قانون با همه به صورت مساوی رفتار می‌کنیم.

    جمعه 10 شهریور 1402
  • تصویربرداری ۴۰ درصد از سطح کشور با ماهواره «خیام»

    سخنگوی سازمان فضایی ایران از تصویربرداری از ۴۰ درصد از کشور توسط ماهواره «خیام» خبر داد.

    جمعه 10 شهریور 1402