پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

خبر برگزیده

  • وقتی اعتراضاتی که شکل می‌گیرد را ریشه یابی می‌کنیم، در می‌یابیم که در شادی مردم کوتاهی کرده‌ایم

    وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: ما در شادی مردم و شاد کردن مردم و در ایجاد تنوع برای نسل‌های جدید غفلت کردیم و وقتی اعتراضاتی که شکل می‌گیرد را ریشه یابی می‌کنیم، در می‌یابیم کوتاهی کرده‌ایم که یکی از آن‌ها تفریحات است.+ تحلیل خبر

    جمعه 7 مهر 1402

    وقتی اعتراضاتی که شکل می‌گیرد را ریشه یابی می‌کنیم، در می‌یابیم   که در شادی مردم کوتاهی کرده‌ایم
  • رئیس‌جمهور: توانایی حل مشکلات کشور را داریم

    رئیس‌جمهور با بیان اینکه معتقدیم توانایی حل مشکلات کشور را داریم، گفت: اگر دولت در حوزه سیاست خارجی موفقیت‌هایی داشته است، در پرتو عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

    جمعه 7 مهر 1402
  • زوجی با بیش از ۴۰ پرونده قضایی علیه یکدیگر

    رئیس کل دادگستری البرز گفت: یکی از مشکلات دستگاه قضایی اختلافات بین زوجین است، در یک مورد در کرج بعد از بروز اختلاف بین یک زوج آن‌ها بیش از ۴۰ پرونده علیه یکدیگر طرح کرده‌اند.

    جمعه 7 مهر 1402
  • حمایت ۱۰۰ درصدی صندوق بیمه کشاورزی از پسته به عنوان کالای اساسی

    قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور با بیان اینکه از پسته به عنوان کالای اساسی حمایت صد درصدی داریم، گفت: پسته برای ما مانند گندم کالای اساسی و استراتژیک محسوب می‌شود و آن را تحت حمایت ویژه قرار داده‌ایم و در همین راستا کمیته کشوری فعالان حوزه پسته را در قم تشکیل می‌دهیم.

    جمعه 7 مهر 1402
  • حکمرانی نوینی برای ساماندهی اتباع خارجی شکل می‌گیرد

    رئیس سازمان ملی مهاجرت با بیان اینکه طرح‌های مختلفی برای ساماندهی وضعیت اتباع خارجی در ایران تدوین شده و در حال اجرا است، گفت: با حکمرانی نوین و سیاست‌های دقیق، ساماندهی اتباع دقیق‌تر و مطلوب‌تر انجام خواهد شد.+ تحلیل خبر

    چهار شنبه 5 مهر 1402
  • مخالفت مجلس با حذف شناسنامه

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران با حذف شناسنامه و تجمیع کارکرد کارت‌های گوناگون در خدمات عمومی دولت بر روی کارت هوشمند ملی مخالفت کردند.

    چهار شنبه 5 مهر 1402
  • بهانه خودروسازان برای لغو گارانتی شوخی است

    مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت ضمن تشریح تعهدات خودروسازان به انجام گارانتی، از پیوستن همه خودروسازان داخلی به سامانه ملی گارانتی تا پایان ماه جاری خبر داد و تاکید کرد که بهانه‌های خودروسازان برای گارانتی، یک شوخی است.

    چهار شنبه 5 مهر 1402
  • بنگاه‌ها و شرکت‌های چند لایه در بانک‌ها، احتمال فساد را افزایش می‌دهد

    فرزین تاکید کرد: حتماً باید ورود افراد متخصص در پست‌های مدیریتی به این شرکت‌ها، خارج از کارکردهای سیاسی باشد، زیرا فشارهای حاکم در این زمینه به بنگاهداری در سیستم بانکی آسیب وارد می‌کند و معاونت نظارت بانک مرکزی باید برای این بخش برنامه مشخصی داشته باشد.

    چهار شنبه 5 مهر 1402
  • نمی‌شود بگوییم مرغ ما یک پا دارد و به راه خود ادامه بدهیم

    علی مطهری در مصاحبه‌ای با عصر ایران گفت: اگر ما به اینجا برسیم که به طور قطعی باید در انتخابات شرکت بکنیم، این واقعاً به خاطر وظیفه شرعی و اجتماعی است. با همه انتقاداتی که ما به نظام جمهوری اسلامی داریم، ولی بالاخره اصل این نظام باید حفظ و اصلاح بشود.+ تحلیل خبر

    سه شنبه 4 مهر 1402
  • جزئیات شرایط انتشار آگهی املاک در سکوهای مجازی

    وزیر راه و شهرسازی گفت: از این پس فقط مالکان هستند که در صورت احزار هویت خود و ملک‌شان در سامانه املاک و اسکان می‌توانند در سکوهای مجازی آگهی انتشار دهند.

    سه شنبه 4 مهر 1402
  • افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان ۲۰ مهر

    برای نخستین بار طولانی‌ترین بهره‌برداری از یک مسیر آزادراهی در کشور با رعایت بالاترین استانداردهای ایمنی روز، بیستم مهر امسال با افتتاح آزادراه اصفهان- شیراز به ارزش روز بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان انجام می‌شود.

    سه شنبه 4 مهر 1402
  • چرا برجام را آتش‌زدم و چرا از آن دفاع می‌کنم

    نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به منتقدانش درباره علت دفاع از برجام علی‌رغم مخالفت‌هایش در سال‌های پیشین و حتی آتش زدن برجام پاسخ داد.

    سه شنبه 4 مهر 1402
  • قیمت گوشت قرمز به سطح سال گذشته باز خواهد گشت

    قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: برنامه ما این است که قیمت گوشت قرمز را به سطح قیمت‌های سال گذشته برسانیم.+ تحلیل خبر

    دوشنبه 3 مهر 1402
  • نخست وزیر امارات برای انتخاب وزیر جوانان آگهی عمومی داد

    شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات نوشت: «از هر کسی که در خود کارایی، توانایی و صداقت سراغ دارد، می‌خواهیم که برای انتخاب به عنوان وزیر جوانان، از طریق ایمیل زیر با ما مکاتبه کند.»

    دوشنبه 3 مهر 1402
  • مردم نگران نباشند؛ فروش خودرو در سامانه یکپارچه ادامه دارد

    به دنبال موضوعی که در رابطه با تداوم فروش خودروها به صورت یکپارچه و منحصراً برگزاری مرحله سوم مطرح شده، برخی شایعه کرده‌اند که دیگر خبری از فروش خودروها به صورت یکپارچه نخواهد بود؛ در این رابطه مدیر روابط عمومی شورای رقابت این موضوع را رد کرده و ضمن تاکید بر تداوم ادامه روند فروش‌ها در قالب سامانه یکپارچه، موضوع را شفاف‌سازی کرد.

    دوشنبه 3 مهر 1402
  • آخرین وضعیت بررسی درخواست وزیر ارتباطات برای بازنگری فیلترینگ

    عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای گفت: هنوز جلسه‌ای برای بررسی درخواست وزیر ارتباطات و آخرین اقدامات در مورد بازنگری فیلترینگ تشکیل نشده است.

    دوشنبه 3 مهر 1402