پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 5/9/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

شنبه 23 مرداد 1395 ، 52 : 17

کد خبر : 11949

از 0 نفر 0

پارسایی: کسانی که برای مجلس میلیاردی هزینه می‌کنند، از خرید رای ابایی ندارند

پارسایی:  کسانی که برای مجلس میلیاردی هزینه می‌کنند،  از خرید رای ابایی ندارند

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به دلایل...

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به دلایل سه‌گانه که منجر به بروز تخلف‌های انتخاباتی و خرید و فروش رای می‌شود، گفت: کسانی که برای مجلس میلیاردی هزینه می‌کنند، از خرید رای ابایی ندارند.
بهرام پارسایی در گفت‌وگو با پارلمانی ایلنا، با اشاره به اظهارنظر اخیر دبیر و سخنگوی شورای نگهبان درباره خرید آرا و دیگر تخلف‌های انتخاباتی، اظهار داشت: این‌گونه تخلف‌های انتخاباتی بر نمایندگان که اخیراً در عرصه رقابت‌های انتخاباتی حضور داشته‌اند، پوشیده نیست.
کسانی که برای مجلس میلیاردی هزینه می‌کنند، از خرید رای ابایی ندارند
او گفت: کسانی که نسبت به خرید رای اقدام می‌کنند، کم نیستند. بسیاری از افرادی برای ورود به مجلس دست به هزینه‌های میلیاردی می‌زنند، از خرید رای و صرف هزینه برای آن ابایی ندارند.
نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس دهم با بیان این‌که هزینه‌های میلیاردی در انتخابات با انگیزه‌های غیرشفاف صورت می‌گیرد، گفت: کسانی که برای ورود به مجلس دست به هزینه‌هایی کلان می‌زنند یا پا فراتر نهاده و اقدام به خرید مستقیم رای می‌کنند، قطعا از ورود به مجلس، اهدافی غیر از خدمتگزاری دارند.
به عقیده او، غیرشفاف بودن منابع مالی نامزدهای انتخاباتی، فقر اقتصادی و فقر فرهنگی مردم سه دلیل عمده بروز تخلفات انتخاباتی و خرید و فروش رای است.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « یادداشت / تحلیل خبر »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها