پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 28 شهریور 1396 ، 39 : 12

کد خبر : 15998

از 0 نفر 0

رییس سازمان غذا و دارو: کسی که پول کشور را بیرون می‌برد، شرمنده باشد از تولید داخل حمایت کنید

رییس سازمان غذا و دارو:  کسی که پول کشور را بیرون می‌برد، شرمنده باشد از تولید داخل حمایت کنید

رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اهمیت مبحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل در حوزه‌های مختلف...

رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اهمیت مبحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل در حوزه‌های مختلف، گفت: باید به گونه‌ای از تولید حمایت کنیم که هرکس پول مملکت را بیرون می‌برد سرش پایین و شرمنده باشد.
به گزارش ایسنا، هئیت مدیره صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی در دیدار با رییس سازمان غذا و دارو  ضمن تأکید بر «صد در‌صد اقتصاد مقاومتی بودن» صنعت آرایشی و بهداشتی به دلیل خصوصی بودن تمامی فعالیت‌های این حوزه، پتانسیل‌های بالفعل، بالقوه، تهدیدها و فرصت‌های پیش رو را مطرح کردند.
بختیار علم بیگی رییس این انجمن با اعلام آمادگی برای هر‌گونه کمک به سازمان غذا و دارو برای پیشبرد اهداف سلامت محور گفت: باید راهکارهایی مانند آنچه در دارو انجام شده، اندیشید تا قاچاق فراوان این حوزه به کاهش مطلوب برسد.
غلامرضا اصغری رییس سازمان غذا و دارو نیز  در این جلسه  با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری درباره حمایت از تولید داخل، گفت: در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور، هر ارزی که بدون توجیه عقلانی از کشور خارج شود؛ خیانت به ملت تلقی می‌شود. وجدان ملی هرگز به ما اجازه نمی‌دهد سرمایه‌ای که باید برای بالیدن جوانان و هم‌وطنان به کار رود را صرف واردات کالاهای غیر ضروری کنیم.
معاون وزیر بهداشت با تمجید از حال و هوای اقتصاد مقاومتی ایجاد شده در کشور خاطر نشان کرد: باید به گونه‌ای از تولید حمایت کنیم که هرکس پول مملکت را بیرون می‌برد سرش پیین و شرمنده باشد، لذا امیدواریم به کمک یکدیگر قدم‌های حساب شده‌ای را در  مسیر تولید برداریم.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها