سه شنبه 2 مرداد 1403 7/23/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

چهار شنبه 10 آبان 1396 ، 29 : 16

کد خبر : 16157

از 0 نفر 0

از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس؛ مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در شیراز اعلام شد

از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس؛ مسیرهای  راهپیمایی ۱۳ آبان در شیراز اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اعلام مسیرهای راهپیمایی این روز در شیراز گفت: راهپیمایی...

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اعلام مسیرهای راهپیمایی این روز در شیراز گفت: راهپیمایی 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) ساعت 9:30 صبح در سراسر فارس آغاز می‌شود.
سرویس خبری: مریم زارع خفری/ حجت‌الاسلام محمد رضایی در نشست خبری اعلام برنامه‌های 13 آبان گفت: این روز نقطه عطفی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و روند حرکت‌های مردمی است و هر یک از اتفاقات و حوادث رخ داده آن سبب شد تا مسیر جدیدی در کشور آغاز شود.
وی افزود: در راهپیمایی 13 آبان امسال نیز مردم با حضوری باشکوه، یک بار دیگر موضع خود را در برابر زیاده‌خواهی آمریکا نشان داده و خواهند گفت که تسلیم زورگویی آن‌ها نمی‌شوند، همچنین نشان می‌دهند که هر کدام یک سپاهی‌اند و از نظام حمایت می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه 13 آبان متعلق به یک قشر خاص نیست، گفت: در این روز اقشار مختلف مردم در کنار از دانش‌آموزان و دانشجویان که در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب و نظام اسلامی نقش داشتند، قرار می‌گیرند و موجب تقویت نظام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در 39 سال گذشته آمریکا و دشمنان این ملت هر‌بار با یک بهانه با ملت ما دشمنی کرده‌اند، اظهار داشت: 8 سال جنگ تحمیلی عراق به ایران، تحریم‌های ظالمانه، تهاجم فرهنگی، تشکیل تکفیری‌ها و داعش، راه‌هایی بوده که دشمنان برای دوری مردم از انقلاب امتحان کرده‌اند و هر بار ناکام شده‌اند و اکنون به فکر تضعیف نیروی نظامی و سپاه هستند.
رضایی ادامه داد: امروز نسبت به اوایل انقلاب توان نظامی، اقتصادی و علمی ایران افزایش یافته و از سوی دیگر تمام دنیا با استکبار همراهی نمی‌کنند و به همین دلیل آن‌ها توان مقابله نظامی را با ایران ندارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس محل تجمع مردمی در شیراز روز 13 آبان را در خیابان 9 دی عنوان کرد و
گفت: دو مسیر میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید دستغیب ، خیابان 9 دی و میدان شاهزاده قاسم، خیابان حضرتی، خیابان 9 دی، به‌عنوان مسیرهای اصلی راهپیمایی در این شهر تعیین شده است.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « یادداشت / تحلیل خبر »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها