پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

چهار شنبه 29 آذر 1396 ، 45 : 13

کد خبر : 16298

از 0 نفر 0

قائم‌مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد؛ نقش شادی و نشاط در حوزه آسیب‌های اجتماعی

قائم‌مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد؛ نقش شادی و نشاط در حوزه آسیب‌های اجتماعی

قائم‌مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تأکید بر اهمیت نقش شادی و نشاط در...

قائم‌مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تأکید بر اهمیت نقش شادی و نشاط در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: باید مشخص کرد که سهم ایجاد شادی و نشاط در پیشگیری از اعتیاد تا چه میزان است و از ارائه شعارهای بدون عمل در این زمینه خودداری کرد.
به گزارش ایسنا، سردار علی مویدی در شصت و یکمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر که با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، بابیان اینکه این کمیته باید رویکرد خود را به ارائه عملکرد تغییر دهد، افزود: انتظار داریم تا در این کمیته به راهکارهای عملی‌تر دست پیدا کنیم. این کمیته‌ها باید به مصادیق بارز در کارکردهایشان بپردازند و در فصول مختلف آن‌ها را ارائه دهند.
وی با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی در حوزه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: عزمی که درحال حاضر در کشور بین ستاد مبارزه با مواد مخدر  و ریاست جمهوری ایجادشده درگذشته وجود نداشته و در کشور بی‌سابقه است.
مویدی با تأکید بر اهمیت نقش شادی و نشاط در حوزه آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: باید مشخص کرد که سهم ایجاد شادی و نشاط در پیشگیری از اعتیاد تا چه میزان است و از ارائه شعارهای بدون عمل در این زمینه خودداری کرد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها