چهار شنبه 3 مرداد 1403 7/24/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 28 مرداد 1397 ، 07 : 13

کد خبر : 18183

از 0 نفر 0

استاندار فارس: تحقق حقوق شهروندی بدون داشتن رسانه‌های آزاد و صادق ممکن نیست

استاندار فارس: تحقق حقوق شهروندی بدون داشتن رسانه‌های آزاد و صادق ممکن نیست

 استاندار فارس یکی از ارکان‌های اصلی اجتماع را رسانه عنوان کرد و گفت: اگر به دنبال حقوق شهروندی هستیم باید...

 استاندار فارس یکی از ارکان‌های اصلی اجتماع را رسانه عنوان کرد و گفت: اگر به دنبال حقوق شهروندی هستیم باید رسانه‌ای آزاد و صادق داشته باشیم و نیازمندی‌ها را کم‌تر کنیم تا آزادی و حریت بیشتر معنا پیدا کند.
سرویس خبری/ خدیجه غضنفری: اسماعیل تبادار، روز گذشته در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس با بیان اینکه کارکرد شورای روابط عمومی‌های استان نباید تنها به برگزاری یک جلسه و نهایتاً یک انتخابات ختم شود، گفت: روابط عمومی نگاهی فراگیرتر به مسائل برون‌سازمانی داشته باشد.
استاندار فارس با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید در چارچوب کار خود با مخاطبین ارتباط داشته باشند، افزود: سند راهبردی و آموزش در دستور کار روابط عمومی و شورای روابط عمومی‌ها باشد.
تبادار خاطرنشان کرد: باید به مسیری برویم که روابط عمومی نگاهی فراگیرتر به مسائل برون‌سازمانی داشته باشد.
وی با اشاره به فضای مجازی افزود: باید از بستر فضای مجازی بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.
استاندار فارس یکی از ارکان‌های اصلی اجتماع را رسانه عنوان کرد و افزود: اگر به دنبال حقوق شهروندی هستیم باید رسانه‌ای آزاد و صادق داشته باشیم و نیازمندی‌ها را کم‌تر کنیم تا آزادی و حریت بیشتر معنا پیدا کند.
تبادار با بیان اینکه بخشی از فرهنگ‌سازی در جامعه توسط روابط عمومی شکل می‌گیرد، افزود: دستاوردهای دولت و نظام باید از طریق رسانه‌ها توسط این قشر به مردم اطلاع‌رسانی شود.
گفتنی است جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس انتخابات هیئت‌رئیسه با 23 کاندید برگزار شد و در پایان مسعود عطایی مدیر روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان فارس و سمیه یگانه معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حمیدرضا شعبانی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش فارس و کوثری مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس و رسولی، محمدرضا فتوت مدیر روابط عمومی برنامه‌وبودجه فارس، ابوذر عفیفی‌پور مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس به مدت دو سال با حکم استاندار فارس به‌عنوان هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس منصوب شدند.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « یادداشت / تحلیل خبر »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها